Την τελευταία της πνοή, μετά από εγκεφαλικό επεισόδιο που είχε υποστεί προς 2,5 περίπου ετών, άφησε μια 56χρονη Βολιώτισσα.
Η Έλμα Διαμαντή- Μέγγουρα είχε πέσει σε κώμα μετά από εγκεφαλικό επεισόδιο που είχε υποστεί και έδινε μάχη για τη ζωή, εδώ και 30 περίπου μήνες.
Η απώλειά της, βύθισε στο πένθος σε όλους όσοι τη γνώριζαν, όπως κυρίαρχα την οικογένειά της, το σύζυγό της αλλά και τα δυο της παιδιά. Ο σύζυγός της Αντώνης Μέγγουρας, μαζί με το ένα τους παιδί, τον Απόστολο διατηρούν φαρμακείο στην οδό Σ. Σπυρίδη.
Η κηδεία της θα γίνει αύριο Παρασκευή 17 Ιουλίου 2015, στις 10.30 π.μ. από τον Ιερό Ναό των Αγίων Κωνσταντίνου & Ελένης.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































