Σε απόφαση για το δημοψήφισμα, προχώρησε το Διοικητικό Συμβούλιο της ΟΕΒΕΜ , ζητώντας μεταξύ άλλων, την ακύρωσή του.
Πιο συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «το ΔΣ της ΟΕΒΕΜ που συνεδρίασε χθες μετά από διεξοδική συζήτηση κατέληξε στις εξής αποφάσεις κατά πλειοψηφία: Η πλειοψηφία του ΔΣ λέει ΝΑΙ στην παραμονή της χώρας μας στην Ευρωζώνη και στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Η ΟΕΒΕΜ δεν συμφωνεί ούτε με την πρόταση των δανειστών έτσι όπως έχει τεθεί στο δημοψήφισμα, ούτε και με την πρόταση της κυβέρνησης των 47 σελίδων. Και οι δύο προτάσεις είναι σε υφεσιακή κατεύθυνση και δεν αγγίζουν το θέμα του χρέους.
Από τη στιγμή που άλλαξε η θέση της κυβέρνησης απέναντι στους δανειστές με τη νέα πρόταση που κατέθεσε χθες, η διεξαγωγή του δημοψηφίσματος, δεν έχει κανένα απολύτως νόημα και καλούμε τη κυβέρνηση να προχωρήσει άμεσα στην ακύρωση του καθώς και σε συμφωνία με αναπτυξιακή προοπτική που θα συμπεριλαμβάνει την αναδιάρθρωση του χρέους. Ο Ελληνικός λαός έχει υποφέρει πάρα πολύ από τα μέτρα του μνημονίου τα πέντε τελευταία χρόνια. Η παράταση της σημερινής εικόνας με τις κλειστές τράπεζες, τις ουρές των συνταξιούχων για να πάρουν 120 ευρώ από τη πενιχρή σύνταξή τους, το πάγωμα της επιχειρηματικής δραστηριότητας, τις ακυρώσεις των κρατήσεων στον τουρισμό δεν μπορεί να συνεχιστεί. Με αυτό το σκεπτικό η συμμετοχή της ΟΕΒΕΜ στο ΝΑΙ είναι πρώτα απ’ όλα μοχλός πίεσης για να μη γίνει το δημοψήφισμα. Η διεξαγωγή του δεν έχει κανένα απολύτως νόημα αλλά οι συνέπειες θα είναι τραγικές για τη χώρα
Ακύρωση δημοψηφίσματος της Κυριακής ζητά η ΟΕΒΕΜ
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































