Αναβάλλεται ημερίδα της ΟΕΒΕΜ

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Η ημερίδα που ήταν προγραμματισμένη για την Δευτέρα 11 Μαΐου 2015 και ώρα 19:30 στην αίθουσα εκδηλώσεων της ΟΕΒΕΜ στην οδό Παύλου Μελά 43-45 με θέμα τη νέα ρύθμιση ληξιπρόθεσμων οφειλών αναβάλλεται για το άμεσο προσεχές διάστημα λόγω καθυστέρησης της έκδοσης σχετικής εγκυκλίου για την ρύθμιση ληξιπρόθεσμων οφειλών από το Υπουργείο Οικονομικών. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί αμέσως μετά την έκδοση της νέας εγκυκλίου, για την ημερομηνία και ώρα της ημερίδας θα ενημερώσουμε όλα τα μέλη μας με Δελτίο Τύπου».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.