Ανεβαίνει το θερμόμετρο και στη Μαγνησία

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Με τη θερμοκρασία να ανεβαίνει σταδιακά, τόσο στη Μαγνησία, όσο και στην υπόλοιπη Θεσσαλία, θα περάσει αυτή η εβδομάδα, με το θερμόμετρο να αγγίζει τους 37 βαθμούς σε επίπεδο νομού, ενώ στην Θεσσαλία, θα φθάσει μέχρι και τους 38 βαθμούς Κελσίου. Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τον «ΕΜΕΣ Αλέξανδρος Τακούδης», για σήμερα Δευτέρα, στη Μαγνησία, ο καιρός θα είναι αίθριος, οι άνεμοι θα είναι ασθενείς, ενώ η θερμοκρασία θα κυμανθεί από 18…35 οC. Την Τρίτη, ο καιρός θα είναι αίθριος, οι άνεμοι ασθενείς και η θερμοκρασία θα κυμανθεί από 20…37 οC. Την Τετάρτη, ο καιρός θα διατηρηθεί αίθριος, οι άνεμοι θα είναι ασθενείς, ενώ η θερμοκρασία θα κυμανθεί από 20…37 οC. Οι ενδείξεις σε επίπεδο Θεσσαλίας για την Πέμπτη, δείχνουν ότι ο καιρός θα είναι αίθριος, οι άνεμοι βόρειοι ασθενείς και η θερμοκρασία αμετάβλητη 35…38 οC. Την Παρασκευή, ο καιρός θα είναι αίθριος, οι άνεμοι βόρειοι ασθενείς και στο Αιγαίο έως μέτριοι και η θερμοκρασία σε πτώση 34…36 οC.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.