Την αποζημίωση των πληγέντων παραγωγών οπωροφόρων του Δήμου Βόλου από τις πρόσφατες βροχοπτώσεις των αρχών Ιουνίου ζητά με αναφορά του προς τον Υπουργό Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας, ο βουλευτής Μαγνησίας Νέας Δημοκρατίας Χρήστος Μπουκώρος.
Η αναφορά του βουλευτή έχει ως εξής: «Πρόσφατα έγινα αποδέκτης έγγραφης αναφοράς του Αντιδημάρχου Τοπικής Οικονομικής Ανάπτυξης, Προγραμματισμού, Βιώσιμης Ανάπτυξης και Διαχείρισης ΣΕΣ του Δήμου Βόλου σχετικά με τους πληγέντες παραγωγούς οπωροφόρων του Δήμου, λόγω των πρόσφατων βροχοπτώσεων της 6ης και 7ης Ιουνίου. Συγκεκριμένα, παραγωγοί οπωροφόρων του Δήμου Βόλου επλήγησαν από έντονα καιρικά φαινόμενα που σημειώθηκαν προ δεκαημέρου στην ευρύτερη περιοχή του Βόλου, με αποτέλεσμα σοβαρές ζημιές, της τάξεως 80-90% στη φετινή παραγωγή τους. Ο έντονος χειμώνας και οι τελευταίες ισχυρές νεροποντές, που σημειώθηκαν στην περιοχή, έπληξαν σημαντικά τη σοδειά και κατ’ επέκταση τους ήδη επιβαρυμένους οικονομικά παραγωγούς.
Εκ των ανωτέρω, συνάγεται ότι το Υπουργείο Παραγωγικής Ανασυγκρότησης, Περιβάλλοντος και Ενέργειας οφείλει να εξετάσει την ένταξη των παραγωγών οπωροφόρων του Δήμου Βόλου στο πρόγραμμα των Κρατικών Οικονομικών ενισχύσεων, σύμφωνα με τις διατάξεις του Κανονισμού της Ευρωπαϊκής Ένωσης.» καταλήγει η αναφορά του βουλευτή.
Αποζημίωση πληγέντων παραγωγών οπωροφόρων του Δήμου Βόλου
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































