Την Κυριακή 17 Μαΐου θα πραγματοποιηθεί στην Κάτω Γατζέα, με ώρα έναρξης την 11.15 πρωινή, η τελετή των αποκαλυπτηρίων του τύμβου που ανέγειρε στο προαύλιο του παλιού δημοτικού σχολείου ο τοπικός Σύλλογος Ερασιτεχνών Αλιέων, σε ανάμνηση της μεγάλης μάχης που έδωσαν κοντά στο χώρο του σχολείου στις 19 Μαΐου του 1823, οι Πηλιορείτες και Μακεδόνες επαναστάτες κατά των Τούρκων.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































