Στο πλαίσιο της Παγκόσμιας Ημέρας Επισιτισμού και της Παγκόσμιας Ημέρας κατά της Παχυσαρκίας το
Περιφερειακό Τμήμα ΕΔΔΕ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ (Ένωση Διαιτολόγων –Διατροφολόγων Ελλάδος) διοργανώνει εκδήλωση σε συνεργασία με την Κοινωνική Οργάνωση Υποστήριξης Νέων «Άρσις» και την Αντιδημαρχία Κοινωνικής Μέριμνας του Δήμου Βόλου σήμερα Σάββατο 17 Οκτώβρη 2015 στις 11π.μ στην κεντρική Πλατεία του Αγίου Νικολάου. Στόχος η ανάδειξη του θεμελιώδους δικαιώματος στην τροφή και η προαγωγή της υγείας.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























