Η Ένωση Πολυτέκνων Νομού Μαγνησίας στην προσπάθεια ανάδειξης του Δημογραφικού προβλήματος οργανώνει ημερίδα με θέμα: «Δημογραφικό- Πολύτεκνη μητέρα », το Σάββατο 16 Μαΐου 2015 και ώρα 17:30 – 20:30. Η ημερίδα διοργανώνεται σε συνεργασία με την Ιερά Μητρόπολη Δημητριάδος & Αλμυρού και την Περιφέρεια Θεσσαλίας . Απευθύνεται στο ευρύ κοινό της Μαγνησίας και θα πραγματοποιηθεί στο αμφιθέατρο Κορδάτου του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Παραλιακό κτίριο Παπαστράτου, στο Βόλο. Κατά τη διάρκεια της ημερίδας θα αναπτυχθεί από τον καθηγητή Δημογραφίας του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας κ. Κοτζαμάνη Βύρωνα το θέμα <<δημογραφικό πρόβλημα στην χώρα μας, πολύτεκνη μητέρα>>.
Θα γίνει βράβευση πολύτεκνων και θα δοθούν τιμητικοί έπαινοι στις πολύτεκνες μητέρες που θα παρακολουθήσουν τις εργασίες της ημερίδας. Οι ενδιαφερόμενοι που θέλουν να παρακολουθήσουν την ημερίδα μπορούν να επικοινωνούν για περισσότερες πληροφορίες στα γραφεία του συλλόγου και στα εξής στοιχεία επικοινωνίας: τηλέφωνα, προέδρου-6976990020-2421034032, fax: 2421034032 και e-mail: [email protected]
Ημερίδα :«Δημογραφικό- Πολύτεκνη μητέρα »
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































