Ημερίδα στη Μαγνησία για δράση ανέργων Ρομά

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ο Δήμος Φαρσάλων διοργανώνει ημερίδα στο νομό Μαγνησίας, στο ξενοδοχείο Νεφέλη (Κουμουνδούρου 10 και Δημητριάδος) , την Τρίτη στις 30 Ιουνίου 2015 και ώρα 12:00 το μεσημέρι, με σκοπό την περαιτέρω ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση για την σύμπραξη «ΜΠΟΥΚΙ».
Η σύμπραξη αυτή αφορά στην τοποθέτηση σε θέσεις εργασιακής εμπειρίας ή και στην ανάπτυξη επιχειρηματικής δράσης, ανέργων Ρομά(80 άτομα) που προέρχονται από όλους τους νομούς της Θεσσαλίας και συγκεκριμένα αφορά την ενασχόλησή τους σε πράσινα επαγγέλματα και ειδικότερα στη συλλογή και εμπορία υλικών ανακύκλωσης μέσω της δημιουργίας Κοινωνικών Συνεταιρισμών Ένταξης (ΚΟΙΝΣΕ), σύμφωνα με τις διατάξεις του Ν. 4019/2011για την Κοινωνική Οικονομία και Κοινωνική Επιχειρηματικότητα.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.