Με επιτυχία η εκδήλωση για το «Σχολικό Εκφοβισμό»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Την Τετάρτη 13 Μαΐου στο δημοτικό αμφιθέατρο στη Νέα Αγχίαλο, πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία ομιλία – συζήτηση με θέμα: «Σχολικός εκφοβισμός: Το φαινόμενο στην πραγματική του διάσταση». Το θέμα παρουσίασαν η κυρία Δρ. Αβαγιανού Πηνελόπη, Κλινική Ψυχολόγος, του Αχιλλοπούλειου Γενικού Νοσοκομείου Βόλου και η κυρία Κορώνη Χρυσάνθη – Βασιλική, MSc, Προϊσταμένη της Ψυχιατρικής Κλινικής, στο Αχιλλοπούλειο Γενικό Νοσοκομείο Βόλου.

Η εκδήλωση έγινε από το Φιλοπρόοδο Σύλλογο Νέας Αγχιάλου σε συνεργασία με όλους τους φορείς της εκπαιδευτικής κοινότητας (Συλλόγους Διδασκόντων, Γονέων και Κηδεμόνων, Μαθητών). Μετά την παρουσίαση από μέρους την ομιλητριών ακολούθησε για αρκετή ώρα πλούσιος διάλογος με τη συμμετοχή πολλών ακροατών, για το σοβαρό αυτό ζήτημα.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.