Μ. Χρυσοβελώνη: «Απαιτούμε να υπάρχει σεβασμός…»

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Σε δήλωσή της για τις επιθέσεις Βέμπερ και Φερχοφστατ κατά της Ελλάδας, η εκπρόσωπος Τύπου «Οι κ.κ. Βέμπερ και Φερχόφστατ θα πρέπει να πάψουν να προσβάλουν, και μάλιστα προκλητικά, τον ελληνικό λαό και να υποτιμούν βάναυσα τη νοημοσύνη του, όπως φάνηκε από την πρωτοφανή επιθετικότητά τους προς τον Έλληνα Πρωθυπουργό. Θα πρέπει να αντιληφθούν ότι οι Έλληνες και η σημερινή κυβέρνηση σεβόμαστε τους ευρωπαϊκούς κανόνες, αλλά παράλληλα απαιτούμε να υπάρχει σεβασμός από τους εταίρους στην αξιοπρέπεια και τις οδυνηρές θυσίες του ελληνικού λαού.
Ζητούμε να γίνει σεβαστή από τους εταίρους και κυρίως από τους Γερμανούς αξιωματούχους η ξεκάθαρη εντολή της συντριπτικής πλειοψηφίας των Ελλήνων πολιτών να σπάσει, επιτέλους, ο φαύλος κύκλος της ύφεσης και να καταστεί βιώσιμο το χρέος. Είναι ζήτημα αλληλεγγύης από την πλευρά τους. Αλληλεγγύη που επέδειξαν οι ευρωπαϊκοί λαοί, ανάμεσά τους και οι Έλληνες, το 1953 για τη μείωση μεγάλου μέρους του γερμανικού χρέους»

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.