Νέα Διοίκηση για το Σωματείο Εργαζομένων στο ΕΚΑΒ Μαγνησίας, εξελέγη, μετά τις εκλογές που έγιναν σήμερα και ψήφισαν 30 από τους 45 εγγεγραμμένους εργαζόμενους.
Τα μέλη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου που εξελέγησαν είναι οι Ιωάν. Μαρούγκας, Απόστ. Καναράς, Κωντ. Χατζησταματίου, Ελένη Γκάρτσου και Κων. Μπούρας.
Η συγκρότηση της σώμα του νέου ΔΣ θα γίνει αύριο Παρασκευή, ενώ ο νυν πρόεδρος του Σωματείου Παναγιώτης Δαρειώτης δεν ήταν υποψήφιος.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































