Ξεκίνησε τη λειτουργία της η ΕΡΤ καθώς και οι Ραδιοσταθμοί της ΕΡΑ

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Από τις 6 το πρωί το λογότυπο της ΝΕΡΙΤ στους δέκτες μετατράπηκε σε ΕΡΤ υπό την ανάκρουση του Εθνικού Ύμνου και η Δημόσια Ραδιοτηλεόραση επέστρεψε σχεδόν σε πλήρη ανάπτυξη, ενώ από την ίδια ώρα, ξεκίνησε και επίσημα το πρόγραμμα των περιφερειακών σταθμών της ΕΡΑ, όπως και της ΕΡΑ Βόλου.
Μάλιστα σε τοπικό επίπεδο, έχουν ξεκινήσει οι τοπικές εκπομπές, με τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες της ΕΡΑ, έχοντας λάβει έναν «πανηγυρικό χαρακτήρα».
Δηλώσεις για την επαναλειτουργία της ΕΡΤ και όλων των άλλων δομών ενημέρωσης, έκαναν αρκετοί απ΄ τα τοπικά πολιτικά στελέχη.

Κ. Δελημήτρος

Η επαναλειτουργία της ΕΡΤ στις 11 Ιούνη, δυο ακριβώς χρόνια μετά το “μαύρο” που με περίσσευμα αυταρχισμού επέβαλε η μνημονιακή συγκυβέρνηση Σαμαρά-Βενιζέλου, σηματοδοτεί μια μεγάλη νίκη της δημοκρατίας, της ανεμπόδιστης πληροφόρησης και του πολιτισμού.
Συνιστά νίκη της αγωνιζόμενης κοινωνίας που πάλεψε και παλεύει για να μη χαθεί η δημόσια πολυφωνική ενημέρωση, αποτελεί νίκη των απολυμένων εργαζόμενων, αλλά και των χιλιάδων αλληλέγγυων που κράτησαν ζωντανή την ελπίδα και τη φλόγα μιας ελευθερης και δημοκρατικής δημόσιας ραδιοτηλεόρασης.
Σήμερα, δεν δικαιώνονται μόνο -ούτε κυρίως- οι επαναπροσλαμβανόμενοι απολυμένοι της ΕΡΤ.
Δικαιώνονται, πολύ περισσότερο, όσοι πίστεψαν και πιστεύουν στη δημοκρατία, την πολυφωνία, στο δικαίωμα της ακηδεμόνευτης ενημέρωσης. Μιας ενημέρωσης στην υπηρεσία του πολίτη, των τοπικών κοινωνιών και των λαϊκών αναγκών, και όχι στην υπηρεσία των ολιγαρχών και του εκδοτικού κατεστημένου που έχουν δημιουργήσει.
Η σημερινή γιορτή στο Ραδιομέγαρο της ΕΡΤ, είναι γιορτή όλων των ελεύθερων ανθρώπων που αγωνίζονται για δημοκρατία και αξιοπρέπεια.
Η κοινωνία ΠΑΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΝΙΚΗΣΕΙ .

Ο Βουλευτής Μαγνησίας του ΣΥΡΙΖΑ Μάκης Γ. Μπαλλής

Σήμερα είναι μια ξεχωριστή μέρα. Η 11η Ιουνίου, δεν θα μείνει στη συλλογική μας μνήμη μόνο ως η μέρα που το μαύρο της κυβέρνησης Σαμαρά /Βενιζέλου έσβησε το δικαίωμα του λαού για ενημέρωση και ψυχαγωγία από τον Δημόσιο Ραδιοτηλεοπτικό φορέα, αλλά και ως η μέρα που η δημοκρατική νομιμότητα αποκαταστάθηκε. Η μέρα που η ΕΡΤ ξαναβγήκε στον αέρα μετά από 23 μήνες επίμονου και δύσκολου αγώνα των εργαζομένων της αλλά και συνεχούς απαίτησης της κοινωνίας για ένα διαφορετικό Μέσο Επικοινωνίας, με σεβασμό στη διαφορετική άποψη και στην αλήθεια.
Σήμερα, είναι μια μέρα χαράς αλλά και συναίσθησης της μεγάλης ευθύνης όλων μας. Δεν είναι μέρα ούτε για άσκοπους ρεβανσισμούς, ούτε για άκαιρες προσωπικές πικρίες ή επιθυμίες.
Η ΕΡΤ επανέρχεται στη ρότα της, αρχίζει ένα νέο ταξίδι η επιτυχία του οποίου αφορά όλους μας. Εργαζόμενους και κοινωνία. Έχουμε όλοι την ευθύνη να αποδείξουμε ότι ο αγώνας των 23 μηνών δεν ήταν χωρίς περιεχόμενο. Ο αγώνας των εργαζομένων για μια ΕΡΤ ανοιχτή στην κοινωνία, που θα σέβεται τη δεοντολογία και το δικαίωμα της ενημέρωσης μακριά από συμφέροντα, τη δουλειά των εργαζομένων της και θα διοικείται με γνώμονα την προάσπιση του δημόσιου συμφέροντος και του δημόσιου αγαθού της ελεύθερης πληροφόρησης. Ο αγώνας της κοινωνίας για σεβασμό της Δημοκρατίας και των δημοκρατικών διαδικασιών, για δημόσια ΜΜΕ που δεν θα είναι φέουδα ούτε κυβερνήσεων, ούτε κομμάτων, ούτε οργανωμένων ομάδων, συμφερόντων ή προσώπων.
Ειδικά για την ΕΡΑ Βόλου η σημερινή μέρα είναι μέρα δικαίωσης, παράλληλα, και της μακρόχρονης ιστορίας της, της μεγάλης προσφοράς του σταθμού μας στην ενημέρωση και την ψυχαγωγία, στην ανάδειξη της ιδιαίτερης πολιτιστικής και παραγωγικής φυσιογνωμίας της περιοχής μας, στη διάσωση της τοπικής μας παράδοσης και στην προβολή της μοναδικής ταυτότητας του τόπου μας, οπως και των σημαντικών πολιτικών και κοινωνικών αγώνων του λαού μας.
Είμαι βέβαιος ότι όπως και στις προηγούμενες δεκαετίες, ετσι και στη νέα περίοδο, από σήμερα κιόλας, οι εργαζόμενοι της ΕΡΑ Βόλου θα είναι και πάλι στην πρώτη γραμμή, συλλογικά και χωρίς διαχωρισμούς, συσπειρωμένα και δυναμικά ο καθένας από το δικό του μετερίζι ευθύνης αλλά πάντα ως ενιαίο σύνολο, με τη βοήθεια και συμπαράσταση της τοπικής μας κοινωνίας και των φορέων της, του αγώνα για τη δικαίωση της ιστορίας, της παράδοσης και της ιδιαίτερης θέσης που έχει κατακτήσει ο σταθμός της πόλης μας.
Σ´ αυτό το ταξίδι είμαστε όλοι συνεπιβάτες. Από όλους μας εξαρτάται να είναι σε ακυμάτιστες θάλασσες και σε πορεία δημιουργική προς όφελος της κοινωνίας.

Η Μαρίνα Χρυσοβελώνη

«Δύο χρόνια μετά το αυταρχικό και φασιστικό κλείσιμο της ΕΡΤ και την βάναυση, απάνθρωπη και εντελώς παράνομη απόλυση των εκατοντάδων εργαζομένων της με άνωθεν εντολή Σαμαρά – απόφαση που παρέπεμπε σε ολοκληρωτικά καθεστώτα – η δημόσια ραδιοτηλεόραση «ξανανοίγει τα φτερά της» και ανοίγεται και πάλι στην κοινωνία για να την αφουγκραστεί.

Οι ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ χαιρετίζουμε την επαναλειτουργία της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης με τις πιο θερμές ευχές μας και την προσδοκία να σηματοδοτήσει ένα πραγματικά νέο ξεκίνημα απαλλαγμένο από τις στρεβλώσεις και τις παθογένειες του παρελθόντος.

Ελπίζουμε και ευχόμαστε η νέα ΕΡΤ να αποτελέσει το βήμα αμερόληπτης και πλουραλιστικής ενημέρωσης αλλά και ποιοτικής ψυχαγωγίας που έχει ανάγκη η χώρα και για τα οποία «διψούν» οι Έλληνες πολίτες».

Δήλωση Αλέξανδρου Μεϊκόπουλου

«Σήμερα συμπληρώνονται δύο χρόνια από το αιφνιδιαστικό κλείσιμο της ΕΡΤ, που αποφασίστηκε εν μία νυκτί με Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου της Κυβέρνησης, στις 11/6/2013, αφήνοντας στον δρόμο πάνω από 2.500 εργαζόμενους. Στην ίδια μας την πόλη, σε μια μέρα καταργήθηκε ο ιστορικότερος ραδιοφωνικός σταθμός της Ελληνικής Περιφέρειας, η ΕΡΑ Βόλου με ιστορία 65 χρόνων, προκαλώντας τις έντονες αντιδράσεις της τοπικής κοινωνίας.
Δύο χρόνια μετά, οι αδικίες του παρελθόντος αποκαθίστανται.
Χάρη στους αγώνες των εργαζομένων και με τη στήριξη του κόσμου, η ΕΡΤ επαναλειτουργεί και μαζί και η ΕΡΑ Βόλου, όπως και οι υπόλοιποι περιφερειακοί σταθμοί, πιο ισχυροί, για να υπηρετήσουν την ενημέρωση, την ποιοτική ψυχαγωγία και την προβολή του τοπικού στοιχείου.
Η σημερινή ημέρα σηματοδοτεί νίκη της δημοκρατίας, της ακηδεμόνευτης αμερόληπτης και πλουραλιστικής ενημέρωσης απαλλαγμένης από τις στρεβλώσεις και τις παθογένειες του παρελθόντος.»

Ικανοποίηση της Ένωσης Συντακτών

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Συντακτών Θεσσαλίας, Στερεάς Ελλάδας και Εύβοιας, εκφράζει την ικανοποίηση του για την επαναλειτουργία της ΕΡΤ, δύο ακριβώς χρόνια, μετά το «μαύρο» στη δημόσια ραδιοτηλεόραση. Δύο χρόνια αγώνων, για εκατοντάδες συναδέλφους μας οι οποίοι έζησαν δύσκολες στιγμές όλο αυτό το χρονικό διάστημα. Η δικαίωση του αγώνα των εργαζομένων της ΕΡΤ αποτελεί νίκη της δημοκρατίας και παράδειγμα προς μίμηση.
Χαιρετίζουμε την πολιτική συνέπεια της κυβέρνησης να επαναλειτουργήσει την ΕΡΤ, αλλά και το γεγονός ότι παρόλο που οι «Κασσάνδρες» ανέφεραν για περικοπές των δομών της ΕΡΑ στη Θεσσαλία, εντούτοις οι δεσμεύσεις της πολιτικής ηγεσίας τόσο προς τους εργαζόμενους όσο και προς το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΘΣΤΕ- Ε, τηρήθηκαν στο ακέραιο.
Δεν είναι τυχαίο ότι παρέμβασή μας στη αρμόδια επιτροπή της Βουλής, που αναφερόταν στη λειτουργία της ΕΡΑ Βόλου, της ΕΡΑ Λάρισας, των δύο στούντιο σε Τρίκαλα και Καρδίτσα, αλλά και στη γενικότερη λειτουργία του δικτύου Θεσσαλίας, βρήκε θετικότατη ανταπόκριση, όπως άλλωστε αυτό έχει καταγραφεί.
Είμαστε σίγουροι ότι η επαναλειτουργία της ΕΡΤ και της ΕΡΑ θα συμβάλει στην αναγέννηση του ραδιοτηλεοπτικού τοπίου στην χώρα προς όφελος των πολιτών που δικαιούνται αντικειμενική, πολύπλευρη ενημέρωση και ποιοτική ψυχαγωγία με έμφαση στην παιδεία και τον πολιτισμό.
Ελπίζουμε κλείνοντας, ότι το μαύρο στην ΕΡΤ θα αποτελέσει μόνο θλιβερό ιστορικό γεγονός και κανείς δεν θα το ξαναζήσει στο μέλλον.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.