Τη μεγάλη ανησυχία σχετικά με την επικείμενη αναστολή λειτουργίας του μοναδικού στη χώρα μας ακτινοθεραπευτικού τμήματος για παιδιά με νεοπλασματική ασθένεια, το οποίο στεγάζεται στο Νοσοκομείο Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού», επισημαίνει με ερώτηση, προς τον Υπουργό Υγείας, ο βουλευτής Μαγνησίας Χρήστος Μπουκώρος, μαζί με άλλους 26 βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας.
Πιο συγκεκριμένα, η ερώτηση των 27 βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας έχει ως εξής: «η μοναδική μόνιμη γιατρός, που είχε μείνει στο ακτινοθεραπευτικό τμήμα του Νοσοκομείου Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού» υπέβαλε την παραίτησή της τον περασμένο μήνα. Η παραίτηση δεν έγινε ακόμα αποδεκτή από τη Διοίκηση του Νοσοκομείου προκειμένου να αποτραπεί ο κίνδυνος αναστολής της λειτουργίας του τμήματος, αφού το τμήμα λειτουργεί με ειδική άδεια από τον ΔΗΜΟΚΡΙΤΟ, την οποία πρέπει να αναλάβει μόνιμος γιατρός ΕΣΥ. Επί του παρόντος, η στελέχωση του τμήματος με ακτινοθεραπευτές γίνεται από μη μόνιμους γιατρούς: Έναν επικουρικό και έναν με σύμβαση μέσω του ΚΕΕΛΠΝΟ, η σύμβαση μάλιστα του ενός εξ αυτών, λήγει τον Σεπτέμβριο.
Το ακτινοθεραπευτικό τμήμα για παιδιά με νεοπλασματική ασθένεια, που στεγάζεται στο Νοσοκομείο Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού», είναι το μοναδικό και απόλυτα εξειδικευμένο τμήμα στη χώρα. Για τη στελέχωσή του απαιτείται ειδική πολύμηνη εκπαίδευση του ακτινοθεραπευτή σε Ελλάδα και εξωτερικό, για να μπορέσει να εξασκήσει με πλήρη επάρκεια το λειτούργημά του. Ωστόσο, η «απογύμνωση» του ΕΣΥ από ανθρώπινο δυναμικό και το πάγωμα διαρκείας των προσλήψεων μόνιμου προσωπικού στον χώρο της υγείας συντελούν στην υποστελέχωση και στην υπολειτουργία του ακτινοθεραπευτικού τμήματος.
Σύμφωνα με δημοσίευμα, αυτό το χρονικό διάστημα, υποβάλλονται σε θεραπεία περίπου 14 παιδιά, με τον κίνδυνο αναστολής της λειτουργίας του τμήματος να είναι ορατός.
Κατόπιν τούτου ερωτάται ο κ. Υπουργός,
1. Σε ποιες άμεσες ενέργειες θα προβεί το Υπουργείο προκειμένου να μην διαταραχθεί ούτε ώρα η απρόσκοπτη λειτουργία του ακτινοθεραπευτικού τμήματος του Νοσοκομείου Παίδων «Αγλαΐα Κυριακού»;
2. Με ποιον τρόπο θα διασφαλιστεί η πρόσληψη εξειδικευμένου μόνιμου ιατρικού προσωπικού στο συγκεκριμένο τμήμα;
3. Ποια θα είναι η μέριμνα του Υπουργείου προς την κατεύθυνση της ευρύτερης αξιοποίησης της άρτιας υλικοτεχνικής υποδομής του εν λόγω ακτινοθεραπευτικού τμήματος ώστε το Τμήμα να λειτουργεί και τις πρωινές και τις απογευματινές ώρες – ως οφείλει – για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των παιδιών – ασθενών και των οικογενειών τους;» καταλήγει η ερώτηση των 27 βουλευτών της Νέας Δημοκρατίας.































