Η απάντηση που έλαβε ο βουλευτής Μαγνησίας κ. Χρήστος Μπουκώρος σε αναφορά που κατέθεσε, σχετικά με την αξιοποίηση του πάρκου του Πεδίου του Άρεως, από τον αρμόδιο Υπουργό κ. Νικόλαο Βούτση είναι η εξής: «Περιμένω στοιχεία από το Δήμο Βόλου και την Αποκεντρωμένη Διοίκηση Θεσσαλίας – Στερεάς Ελλάδας και μόλις περιέλθουν οι σχετικές απαντήσεις, θα ενημερωθεί η Εθνική Αντιπροσωπεία».
Όπως αναφέρεται από το γραφείο του βουλευτή, «το ζήτημα της αξιοποίησης των εγκαταλελειμμένων και ανενεργών εγκαταστάσεων του πάρκου του Πεδίου του Άρεως, που έθεσε ο κ. Μπουκώρος, έπειτα από σχετικό έγγραφο που έλαβε από τον Δήμαρχο Βόλου, θα παραμείνει για μια ακόμη φορά αναπάντητο. Το αρμόδιο Υπουργείο μεταθέτει τις ευθύνες του στους ίδιους τους φορείς της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, οι οποίοι προσπαθούν να βρουν βιώσιμες λύσεις στα ζωτικά προβλήματα της περιοχής, δημιουργώντας ένα φαύλο κύκλο ατέρμονων συζητήσεων χωρίς ουσιαστικό αποτέλεσμα».































