Αιμοδοσία απ΄τον Σύλλογο Καρκινοπαθών Μαγνησίας

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Πρόσκληση για εθελοντική αιμοδοσία απευθύνει ο Σύλλογος Καρκινοπαθών Μαγνησίας, για την Τρίτη 15 Σεπτεμβρίου 2020. Η αιμοδοσία θα γίνει στο προαύλιο του Ιερού Ναού Αγίου Νικολάου από τις 6 έως τις 8 το βράδυ, δίνοντας ένα «έμπρακτο μήνυμα ζωής και αλληλεγγύης» , όπως τονίζεται από τον Σύλλογο. Για οποιεσδήποτε πληροφορίες, στο τηλέφωνο 6945-706050

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.