Αναγκαία η ουσιαστική παρέμβαση του Δήμου στην ανάπλαση του κέντρου

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Δηλώνει η «Ενωτική Δημοτική Κίνηση»

Αναγκαία η ουσιαστική παρέμβαση του Δήμου στο θέμα της ανάπλασης του κέντρου του Αλμυρού, σύμφωνα με την «Ενωτική Δημοτική Κίνηση», που εξέδωσε σχετική ανακοίνωση.
Όπως αναφέρουν οι Δημοτικοί Σύμβουλοι της παράταξης Νίκος Τσανής και Δημήτρης Τσούτσας, «έύλογες και δικαιολογημένες είναι οι ανησυχίες του εμπορικού κόσμου του Αλμυρού για την πορεία των έργων της ανάπλασης του κέντρου της πόλης και τις αλλαγές που αυτά θα φέρουν στο χαρακτήρα του εμπορικού της ιστού.
Πρέπει να σημειωθεί ότι για το συγκεκριμένο έργο δεν έχει γίνει μελέτη επιπτώσεων – κυρίως για την εμπορική αγορά – ούτε μελέτη τρόπου υλοποίησης του έργου.
Με δεδομένο ότι το έργο βρίσκεται στο στάδιο υλοποίησης, από την μια πρέπει να επιταχυνθούν οι εργασίες υλοποίησης του και από την άλλη πρέπει με κατάλληλες παρεμβάσεις να αντιμετωπισθούν άμεσα τα προβλήματα που δημιουργούνται από τις αλλαγές που αυτό θα επιφέρει στον εμπορικό ιστό της πόλης.
Πιο συγκεκριμένα:
α) Ενώ στο κέντρο χρησιμοποιούνταν περισσότερες από 300 θέσεις πάρκιν μετά την υλοποίηση του έργου θα υπάρχουν λιγότερες από 50 θέσεις ολιγόλεπτης στάθμευσης.
Είναι επιτακτική ανάγκη ο Δήμος, ως ήδη όφειλε, άμεσα να δημιουργήσει περιμετρικά του κέντρου (Ανατολικά, Δυτικά και νότια – υπάρχει δημοτικό πάρκιν μόνο βόρεια) περισσότερες από 200 νέες θέσεις ελεύθερου πάρκιν νοικιάζοντας ή αγοράζοντας ελεύθερα οικόπεδα. Αυτό είναι απαραίτητο για την στήριξη της τοπικής αγοράς και την λειτουργία της πόλης σε αναπτυξιακή κατεύθυνση, εφόσον ο Αλμυρός είναι το κέντρο του Δήμου και διατηρεί αυτόνομη εμπορική αγορά. Η περιφρούρηση των θέσεων εργασίας στον εμπορικό ιστό πρέπει να είναι άμεση προτεραιότητα.

β) Εφόσον οι θέσεις ολιγόλεπτης στάθμευσης είναι λίγες για την τροφοδοσία της αγοράς αλλά και για τους περαστικούς πελάτες δύο τρόποι αντιμετώπισης είναι ρεαλιστικές (εναλλακτικά) για την ολιγόλεπτη στάση:
1ος τρόπος: Στους δρόμους Βασ. Κωνσταντίνου, Μιχοπούλου, Αθηνών (εκτός της πλατείας), που έχουν το απαραίτητο φάρδος τα πεζοδρόμια, να δημιουργηθούν επικλινείς θέσεις στάσης (όπως για π.χ. Βενιζέλου, Κύπρου Λάρισας ή Κ.Καρτάλη Βόλου) με στόχο να διπλασιαστούν οι θέσεις που προβλέπει η μελέτη του έργου χωρίς να αλλοιώνεται σε καμία περίπτωση ο χαρακτήρας του έργου και να απαιτείται τροποποίηση της μελέτης.
Εναλλακτικά 2ος τρόπος: Ο δρόμος της Βασ. Κωνσταντίνου πριν την πλατεία και μετά την Μιχοπούλου και ο δρόμος της Μιχοπούλου να φαρδύνουν από 3.70μ. (της μελέτης) σε 4.30μ. ώστε η ολιγόλεπτη στάση να μην διακόπτει την κυκλοφορία. (σύμφωνα με τις υπηρεσίες απαιτείται τροποποιητική μελέτη και μεγάλη χρονοτριβή(;;;).

γ) Για την έγκαιρη, ορθή και γρήγορη υλοποίηση του έργου χρειάζεται η καλύτερη και αγαστή συνεργασία των υπηρεσιών του Δήμου, του υπουργείου και του αναδόχου ώστε να παράγεται με ορθό σχεδιασμό άμεσα έργο, το οποίο να χρηματοδοτείται εγκαίρως παρακάμπτοντας τα εμπόδια της γραφειοκρατίας».

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.