Ανατράπηκε ΙΧ στην Εθνική Οδό στο ύψος του Αλμυρού- Σώα η οικογένεια

φωτο αρχείου
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Φορούσαν όλοι ζώνες ασφαλείας

Τον χάρο με τα μάτια της είδε  οικογένεια που επέβαινε σε ΙΧ και κινούνταν στην Εθνική Οδό προς Θεσσαλονίκη, όταν χθες στις 12.35 στο 282χλμ στο ύψος του Αλμυρού, ο οδηγός για άγνωστο μέχρι στιγμής λόγο έχασε τον έλεγχο του οχήματος με αποτέλεσμα το Ι.Χ. να κάνει τούμπες και να καταλήξει με τον «ουρανό» στο οδόστρωμα.

Στο αυτοκίνητο επέβαινε ένα ζευγάρι με τα δύο του παιδιά, που σύμφωνα με τις πληροφορίες όλοι φορούσαν ζώνες ασφαλείας και ευτυχώς δεν τραυματίστηκε κανείς. Στο σημείο κλήθηκε το Πυροσβεστικό Κλιμάκιο Δρυμώνα, αλλά δεν χρειάστηκε να επέμβει, καθώς δεν υπήρχε κάποιος εγκλωβισμός.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.