Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, στον Σύλλογο Κουρέων -Κομμωτών Ν.Μαγνησίας η κοπή πίτας. Όπως έγινε γνωστό, «δόθηκαν τιμητικές πλακέτες στους συναδέλφους που συνταξιοδοτήθηκαν και παράλληλα μοιράστηκαν δώρα με προϊόντα σε όλους τους συναδέλφους που παρευρέθηκαν . Παρόλο τις καιρικές συνθήκες ευχαριστούμε πάρα πολύ όσους τίμησαν και τιμούν τον σύλλογο και παρευρέθηκαν στην κοπή της πίτας . Σας ευχόμαστε καλή χρονιά με υγεία και καλές δουλειές» .



Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























