Με ζεστές αγκαλιές και ευχές για καλή χρονιά παρουσία όλων των Ιππικών Συλλόγων & Ομίλων Νομού Μαγνησίας πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σάββατο η εκδήλωση για την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας του Ιππικού Συλλόγου Βόλου “Η ΑΡΓΩ”, στην ταβέρνα «ΡΑΝΤΖΟ Φ» στο Φυτόκο.
Το παρών έδωσαν ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Μαγνησίας Αριστοτέλης Μπασδάνης, ο πρόεδρος της Ένωσης Γραφείων Κηδειών Ελλάδος & επόπτης Οικονομικών του Επιμελητηρίου Μαγνησίας Νίκος Αγγελέτος καθώς και όλα τα μέλη του συλλόγου και της διοίκησης αυτού, προεξάρχοντος του προέδρου Δημήτρη Τσούκα.
Καλεσμένη και η καταπληκτική χορεύτρια Οριεντάλ Σταματιάννα Γερογιάννη η οποία με τον χορό της έκανε ένα μαγαζί να γλεντήσει όπως έπρεπε.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.

































