ΜΑΝΙΦΕΣΤΟ

Το γεγονός ότι τα μεγάλα σιδηροδρομικά έργα του ΟΣΕ παραμένουν ακόμη εξαγγελίες και δεν έχει γίνει το παραμικρό, παρά τις υπουργικές δεσμεύσεις, επισημάνθηκε κατά την κοπή της πίτας του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Θεσσαλίας χθες.
Στην εκδήλωση, τον ΟΣΕ εκπροσώπησε ο υποδιευθυντής της Διεύθυνσης Κυκλοφορίας, ενώ παραβρέθηκε η αντιπεριφερειάρχης Μαγνησίας και Σποράδων Δωροθέα Κολυνδρίνη.
Η κα Κολυνδρίνη αναφέρθηκε στα έργα -στόχους της περιοχής, όπως η δημοπράτηση της Παράκαμψης Νέας Ιωνίας, η σύνδεση λιμανιού με την ενδοχώρα της Μαγνησίας και το Αεροδρόμιο, η ηλεκτροκίνηση Βόλου – Λάρισας και η αναβάθμιση του «Μουντζούρη», με μείωση του κόστους διαδρομής.
Από την πλευρά του, το μέλος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών Δημήτρης Νικολάου, που εξελέγη πρώτος σε ψήφους στις εκλογές που έγιναν στις 11 Δεκεμβρίου στο τοπικό Σωματείο, τόνισε ότι τα μεγάλα έργα αποτελούν στόχους χρόνων και για τους εργαζόμενους, που ενδιαφέρονται για την αναβάθμιση των υπηρεσιών του ΟΣΕ και κατήγγειλε καθυστερήσεις, φέροντας ως παράδειγμα την ηλεκτροκίνηση Βόλου – Λάρισας, που ενώ έχει εξαγγελθεί από το 2015, ακόμη δεν έχει δημοπρατηθεί…
Ο κ. Νικολάου κατήγγειλε ακόμη, τη Διοίκηση του ΟΣΕ ότι δεν έχει υπογράψει τη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, όπως και την ιδιωτικοποίηση του τεχνικού κομματιού, στο εργοστάσιο του Βόλου.
Για το «Τρενάκι του Πηλίου», είπε ότι ενώ ανήκει εξ ολοκλήρου στον ΟΣΕ, η λειτουργίας του έχει παραχωρηθεί σε ιδιώτη, ενώ αναφορικά με τα δώρα και τα επιδόματα αδείας των εργαζομένων και των συνταξιούχων, τόνισε ότι ενώ μπορεί να λυθεί με μια πολιτική απόφαση, κάτι τέτοιο δεν γίνεται, με αποτέλεσμα να δικαιώνονται στα Δικαστήρια, για ότι έχει περικοπεί εδώ και πέντε χρόνια.
Τέλος, το μέλος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, ζήτησε αύξηση των δρομολογίων στη γραμμή Βόλου – Λάρισας σε ένα για κάθε ώρα της ημέρας. Όπως ανέφερε τα 38 δρομολόγια τρένων στη γραμμή έχουν περικοπεί σε 18 ημερησίως (εννέα από Βόλο προς Λάρισα και εννέα επιστροφές), άτι που καταδεικνύει τη σιδηροδρομική απομόνωση της Μαγνησίας.