Η Μαγνησία και η Θεσσαλία ταξιδεύουν στον κόσμο !

Ποιες οι δράσεις που προγραμματίζονται για το 2023 και για τη Μαγνησία

Καινοτόμες δράσεις όπως η χαρτογράφηση «Δρόμων της Πίστης», «Δρόμων του Πολιτισμού» και «Δρόμων του Κρασιού στη Θεσσαλία», διαγωνισμό «Κινηματογραφώντας τη Θεσσαλία», ταξιδιωτικό οδηγό Golden Book of Thessaly, ένα προσεκτικά επιλεγμένο πρόγραμμα συμμετοχής σε 27 τουριστικές εκθέσεις και workshops στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, στοχευμένα fam trips και media trips και αναβαθμισμένη διαδικτυακή προβολή περιλαμβάνει μεταξύ άλλων το Πρόγραμμα Τουριστικής Προβολής της Περιφέρειας Θεσσαλίας για το 2023, που παρουσιάστηκε στη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου. Παράλληλα έγινε ο απολογισμός των τουριστικών δράσεων 2022 με μετρήσιμα αποτελέσματα τόσο αριθμητικά, όσο -κυρίως- ποιοτικά καθώς η μέση ημερήσια δαπάνη ανά επισκέπτη στη Θεσσαλία καταγράφεται αυξημένη κατά 4% σε σχέση με τον αντίστοιχο μέσο όρο της χώρας.
«Στη Θεσσαλία είμαστε ομάδα και στον τουρισμό» δήλωσε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός. «Με στρατηγικό σχέδιο και στόχευση, με κουλτούρα συνεργασίας και συνέργειας διαμορφώνουμε το δικό μας αυτόνομο αναπτυξιακό πρότυπο στον τουρισμό, με έμφαση στα ποιοτικά και διαφοροποιημένα χαρακτηριστικά. Ένα τουριστικό μοντέλο με προστιθέμενη αξία και πολλαπλασιαστικά οφέλη για τους επαγγελματίες του κλάδου, την τοπική οικονομία και το σύνολο της κοινωνίας. Μετά από δύο χρόνια περιορισμών λόγω της πανδημίας, η επιστροφή στις ελεύθερες μετακινήσεις σηματοδοτεί την αρχή μιας νέας δυναμικής για τον τουρισμό. Αλλά και την ανάγκη να ξανασκεφτούμε και να ανασχεδιάσουμε το τουριστικό μοντέλο σύμφωνα με τις νέες ανάγκες της εποχής και των επισκεπτών».

Η τουριστική προβολή της
Περιφέρειας Θεσσαλίας το 2022

Όπως ανέφερε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Γιάννης Μπουτίνας «σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και του ΙΝΣΕΤΕ όλοι οι δείκτες το 2022 ήταν αυξημένοι κατά 120-140% σε σχέση με το 2020 και σε σχέση με το 2019 αγγίξαμε επίπεδα της τάξης του 65-85% κατά τους μήνες λειτουργίας των επιχειρήσεων. Σημαντική επιτυχία όμως είναι και το γεγονός ότι παρατηρείται μια αύξηση στη μέση ημερήσια δαπάνη ανά επισκέπτη στη Θεσσαλία κατά 12%, ενώ ο μέσος όρος στη χώρα είναι 8%».

Το σχέδιο τουριστικής προβολής της Περιφέρειας Θεσσαλίας για το 2023
Στόχοι Και Προτεραιότητες

Η Περιφέρεια Θεσσαλίας εστιάζει στην ανάπτυξη του ποιοτικού θεματικού τουρισμού με επαναλαμβανόμενες ενέργειες προβολής σε συγκεκριμένες αγορές και κατηγορίες επισκεπτών. «Η επαναληψιμότητα των ενεργειών σε συγκεκριμένους στόχους, φέρνει αποτελεσματικότητα, μέσω επισκεψιμότητας και πληρότητας κλινών» τόνισε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Γιάννης Μπουτίνας. Στόχοι είναι :
– Η αύξηση του μεριδίου της αγοράς και της ανταγωνιστικότητας των τουριστικών πόρων και προορισμών της Θεσσαλίας τόσο στο εσωτερικό όσο και σε επιλεγμένες αγορές-στόχους του εξωτερικού, με τη διατήρηση των παραδοσιακών τουριστικών αγορών και την αναζήτηση νέων για την προσέλκυση επισκεπτών υψηλού εισοδηματικού επιπέδου.
– Η υλοποίηση στρατηγικής σημασίας για τον τουρισμό έργων υποδομής που ενισχύουν την ανταγωνιστικότητα του τουριστικού προϊόντος.
-Η διαφοροποίηση του τουριστικού προϊόντος της Θεσσαλίας και η προβολή εναλλακτικών μορφών τουρισμού για την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και την άμβλυνση της εποχικότητας του τουριστικού επαγγέλματος μέσω της δημιουργίας και προβολής νέων τουριστικών προϊόντων (καταδυτικά πάρκα και υποθαλάσσια μουσεία για καταδυτικό/θαλάσσιο τουρισμό, ανασύσταση λίμνης Κάρλας για οικοτουρισμό/ περιπατητικό τουρισμό/birdwatching κλπ) και της ανάδειξης της στρατηγικής σχέσης του τουρισμού με την παραγωγή και τους τομείς του Πολιτισμού, του Αθλητισμού, του Περιβάλλοντος.
– Η αξιοποίηση της ψηφιακής τεχνολογίας – digital marketing και η υλοποίηση δράσεων προβολής μέσω εφαρμογών κινητών, Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (F/B, Twitter, Pinterest, YouTube, Instagram, κλπ) και του διαδικτύου γενικότερα (online marketing/email marketing κλπ).
– Η προώθηση των συνεργειών μεταξύ όλων των εμπλεκόμενων φορέων όπως με τα γραφεία του ΕΟΤ, τις ελληνικές αντιπροσωπείες στο εξωτερικό, την ομογένεια, αλλά κυρίως τους ξένους Τουριστικούς Οργανισμούς, ταξιδιωτικούς πράκτορες, αεροπορικές εταιρείες, δημοσιογράφους και φορείς του ευρύτερου τομέα του τουρισμού για την από κοινού υλοποίηση δράσεων προώθησης και προβολής σε επιλεγμένες αγορές -στόχους.

Το πρόγραμμα της Περιφέρειας Θεσσαλίας για το 2023 περιλαμβάνει:
-Αναβάθμιση του mythessaly.com
-Διαχείριση ιστοσελίδων κοινωνικής δικτύωσης από τη Marketing Greece
-Παραγωγή ταινιών- videoclips- videospot-φωτογραφιών
-Διαγωνισμός Κινηματογραφώντας τη Θεσσαλία σε συνεργασία με το Art Fools Festival.
-Media και Fam Trips
-Διαφημιστική καμπάνια στα τηλεοπτικά δίκτυα
-Διαφημιστική καμπάνια σε θεματικά τουριστικά έντυπα
-Έντυπος ταξιδιωτικός οδηγός Golden Book of Thessaly
-Συμμετοχή σε Workshops με στοχευμένες παρουσιάσεις και Β2Β συναντήσεις με τουριστικούς πράκτορες: Tourism Workshop, Γαλλία (Λυών), Luxury Tourism Workshop, Ιορδανία (Αμάν), Tourism Workshop, Βέλγιο (Γάνδη), Tourism Workshop, Πολωνία (Βαρσοβία), Tourism Workshop, Κύπρος (Λευκωσία), Tourism Workshop, Τσεχία (Πράγα)
-Διαφήμιση σε in-flight magazines και σταθμούς μέσων μαζικής μεταφοράς
-Πρόγραμμα «Θεσσαλία – Οι δρόμοι της Πίστης» με χαρτογράφηση προσκυνηματικών διαδρομών
– Πρόγραμμα «Θεσσαλία – Οι δρόμοι του Πολιτισμού», με εντοπισμό, καταγραφή και σύνδεση μουσειακών συλλογών και μνημείων
-Πρόγραμμα «Θεσσαλία – Οι δρόμοι του Κρασιού», με διαδρομές οινοτουρισμού σε
επισκέψιμα οινοποιεία
-Συμμετοχή σε 21 τουριστικές εκθέσεις εσωτερικού και εξωτερικού:
BOOT Ντίσελντορφ, Θαλάσσιου τουρισμού, SALON DES VACANCES Βρυξέλλες, Γενικού τουρισμού, TTR Βουκουρέστι, Γενικού τουρισμού, ITTFA SAJAM TOURISMA Βελιγράδι, Γενικού τουρισμού, ΙΜΤΜ Τελ Αβίβ, Γενικού τουρισμού
TRAVEL-UTAZAS Βουδαπέστη, Γενικού τουρισμού, HOLIDAY AND SPA ITF Σόφια, Γενικού τουρισμού, F.RE.E. Μόναχο, Εναλλακτικού τουρισμού
ΙΤΒ Βερολίνο, Γενικού τουρισμού-Β2Β, FERIEN MESSE Βιέννη, Γενικού τουρισμού, ΝΕC Μπέρμινχαμ, Γαμήλιου τουρισμού, ITTF WARSAW Βαρσοβία, Γενικού τουρισμού, SEATRADE CRUISE GLOBAL Φλόριντα, ειδική θεματική έκθεση για προσέλκυση κρουαζιερόπλοιων, GO DIVING Μπέρμιχαμ, Θαλάσσιου τουρισμού, POSIDONIA SEA TOURISM Θεσσαλονίκη, Θαλάσσιου τουρισμού
SITIF Σεούλ, Γενικού τουρισμού, TOURNATUR Ντύσελντορφ, Εναλλακτικού τουρισμού, IFTM – TOP RESA Παρίσι, Γενικού τουρισμού, WTM Λονδίνο, Γενικού τουρισμού –Β2Β, PHILOXENIA Θεσσαλονίκη, Γενικού τουρισμού
DEMA Νέα Ορλεάνη, Θαλάσσιου τουρισμού
Οι χώρες στόχευσης και οι κατηγορίες επισκεπτών σε κάθε χώρα είναι οι εξής:
• Γερμανία για εναλλακτικές μορφές τουρισμού
• Τσεχία και Πολωνία για γενικό τουρισμό
• Γαλλία, Ισπανία και Ολλανδία για adults 50 και γενικό τουρισμό
• Ισραήλ για εναλλακτικές μορφές και γενικό τουρισμό
• Κορέα για γενικό τουρισμό
• Γερμανία, Μεγάλη Βρετανία, Αμερική και Ιταλία για καταδυτικό τουρισμό
• Ρουμανία, Σερβία και Βουλγαρία για γενικό τουρισμό

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.