Κανονικά θα πραγματοποιούνται τα δρομολόγια από και τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Βόλου

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

“Το περίμενε αυτό ο Ντε Κίρικο που σχεδίασε αυτόν τον Σταθμό, ότι θα βρίσκεται έρμαιο στα χέρια οποιουδήποτε;” είπε χαρακτηριστικά μιλώντας στο magnesianews.gr o σταθμάρχης του Σιδηροδρομικού Σταθμού Βόλου κ. Γιάννης Αποστολέρης, για την αιφνίδια ενημέρωση του προσωπικού την Πέμπτη στις 4 το μεσημέρι, πως από την επόμενη κιόλας ημέρα θα πρέπει να αφήσουν τον Σταθμό του Βόλου και να πιάσουν δουλειά στη …Λάρισα. Αν και τα δρομολόγια θα συνεχίζουν να εκτελούνται κανονικά για τους επιβάτες, δεν θα υπάρχει το εξειδικευμένο προσωπικό για να κατευθύνει τους συρμούς.
Όπως επεσήμανε ο κ. Αποστολέρης στον Σιδηροδρομικό Σταθμό Βόλου εργάζονται τέσσερις σταθμάρχες και ένας κλειδούχος. Το μεσημέρι της Πέμπτης με ένα ξαφνικό έγγραφο ενημερώθηκαν πως μετατίθενται στη Λάρισα και ο Σταθμός του Βόλου αφήνεται χωρίς προσωπικό.
“Τα δρομολόγια θα συνεχιστούν να γίνονται, δεν θα υπάρχει όμως προσωπικό του σταθμού. Εμείς είμαστε λίγο πριν τη σύνταξη και θα πάμε στη Λάρισα να την ενισχύσουμε. Όμως αυτό ουσιαστικά δεν θα συμβεί γιατί θα βγούμε στη σύνταξη”, επεσήμανε χαρακτηριστικά ο κ. Αποστολέρης.
Μάλιστα ο ίδιος μετά από 39,5 χρόνια υπηρεσίας, το βράδυ της Παρασκευής θα πρέπει να μετέβη στο Μεζούρλο για …μαθητεία, να μάθει δηλαδή τον σταθμό, ενώ διατίθεται στην υπηρεσία της Λάρισας και μπορεί να μετακινηθούν σε άλλους σταθμούς της περιοχής. “Πριν 3-4 ημέρες ανακοίνωσαν την ηλεκτροκίνηση Βόλου -Λάρισας και σήμερα μετακινούν υποβαθμίζοντας τον Σταθμό του Βόλου και ουσιαστικά κλείνοντάς τον'”, είπε ο κ. Αποστολέρης. Σημειώνεται πως τα δρομολόγια θα εκτελούνται, ενώ οι εργαζόμενοι στα εκδοτήρια θα συνεχίσουν να εργάζονται, καθώς ανήκουν σε εργολάβο.

Γιάννης Μπαϊρακτάρης: Υποβαθμίζεται η ασφάλεια της εκτέλεσης των δρομολογίων
Στο Ράδιο ΕΝΑ και στον Δημήτρη Καρεκλίδη μίλησε για το θέμα και ο πρόεδρος του Συμβουλίου αντιπροσώπων της Πανελλήνιας ένωσης Έλξης (μηχανοδηγών) κ. Γιάννης Μπαϊρακτάρης κάνοντας λόγο για υποβάθμιση της ασφάλειας στην εκτέλεση των δρομολογίων μετά και τη μετακίνηση του προσωπικού στη Λάρισα. Σημείωσε πως τα δρομολόγια για τους επιβάτες θα συνεχιστούν, όμως την ευθύνη πλέον θα έχουν εξ ολοκλήρου οι μηχανοδηγοί.
“Ο Σιδηροδρομικός Σταθμός του Βόλου έχει μια ιστορία από 1897, που ήταν συνεχώς σε λειτουργία . Η λειτουργία του βασίζεται στο ότι έχει διοικητικό προσωπικό και υπεύθυνους υπαλλήλους για την κυκλοφορία μεταξύ του Βόλου και της Λάρισας που ρυθμίζουν αυτή την κυκλοφορία. Ρυθμίζουν την κυκλοφορία εντός του σταθμού, ρυθμίζουν την κυκλοφορία των εμπορικών και επιβατικών αμαξοστοιχιών και ήρθε την Πέμπτη μία εγκύκλιος από τον ΟΣΕ που κλείνει τον ΟΣΕ διοικητικά , γιατί είπε ότι χρειάζεται το προσωπικό του Σταθμού για να επανδρώσει την περιοχή της Λάρισας και των άλλων σταθμών, διότι ο ΟΣΕ εδώ και δύο χρόνια δεν έχει κάνει ούτε μία πρόσληψη στον κλάδο των σταθμαρχών και των κλειδούχων. Ο ΟΣΕ σε όλη την Ελλάδα στερείται τέτοιου προσωπικού και απορροφά όλο το προσωπικό που έχει ο Σταθμός του Βόλου στην επιθεώρηση της Λάρισας, με αποτέλεσμα όλο το βάρος της κυκλοφορίας να πέφτει στον κλάδο των μηχανοδηγών και του υπόλοιπου προσωπικού, που θέτει μια υποβάθμιση στο κομμάτι της ασφάλειας”, εξήγησε χαρακτηριστικά ο κ. Μπαϊρακτάρης.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.