«Καρφώνει» τη ΔΥΠΑ ο Σύλλογος Φοροτεχνικών Ελευθέρων Επαγγελματιών Ν. Μαγνησίας

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Κάνει λόγο για τεράστιες δυσλειτουργίες στην ιστοσελίδα της

“Σισύφειο” μαρτύριο χαρακτηρίζει σε ανακοίνωσή του ο Σύλλογος Φοροτεχνικών Ελευθέρων Επαγγελματιών Ν. Μαγνησίας την ταλαιπωρία που υπέστησαν χιλιάδες πολίτες, προκειμένου να συμμετάσχουν στο πρόγραμμα του Κοινωνικού Τουρισμού, με το ηλεκτρονικό σύστημα της ΔΥΠΑ να παρουσιάζει τεράστιες δυσλειτουργίες. Ο Σύλλογος τονίζει ότι η Διοίκηση της Δ.ΥΠ.Α. αποτυγχάνει να προσφέρει τις αντίστοιχες ποιοτικές υπηρεσίες, θέτοντας εμπόδια στους πολίτες που καλείται να εξυπηρετεί.
Η ανακοίνωση του Συλλόγου
Η Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.), με ανακοίνωσή της στις 7 Μαΐου 2025, κάλεσε τους ενδιαφερόμενους να υποβάλουν αιτήσεις συμμετοχής στο πρόγραμμα Κοινωνικού Τουρισμού. Η διαδικασία υποβολής προβλεπόταν να γίνει με βάση τον λήγοντα αριθμό του ΑΦΜ των αιτούντων, σύμφωνα με το ακόλουθο χρονοδιάγραμμα:
· 7 και 8 Μαΐου: ΑΦΜ λήγοντα σε 0
· 9 και 10 Μαΐου: ΑΦΜ λήγοντα σε 1
· 11 και 12 Μαΐου: Όλα τα υπόλοιπα ΑΦΜ
Με την έκδοση της σχετικής απόφασης ξεκίνησε άμεσα η διαδικασία υποβολής, συνοδευόμενη όμως από έντονα προβλήματα και σημαντική ταλαιπωρία για τους πολίτες!
Οι ενδιαφερόμενοι, χωρίς ενημέρωση για τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και με το Σαββατοκύριακο να μεσολαβεί ανάμεσα στις καθορισμένες προθεσμίες, διέθεταν περιορισμένο χρόνο για να υποβάλουν πλήρως τις αιτήσεις τους.
Η αυξημένη ταυτόχρονη προσέλευση στην πλατφόρμα οδήγησε σε σοβαρές δυσλειτουργίες, με αποτέλεσμα την καθυστέρηση ή ακόμη και την αδυναμία πρόσβασης τόσο στη συγκεκριμένη δράση, όσο και σε άλλες βασικές υπηρεσίες της Δ.ΥΠ.Α., όπως: Υποβολή αιτήσεων από επιχειρήσεις για πρόσληψη ανέργων, ανανεώσεις δελτίων ανεργίας, δήλωση παρουσίας ανέργων κτλ.
Η Διοίκηση της Δ.ΥΠ.Α., αντί να προχωρήσει σε ουσιαστικές λύσεις και να διασφαλίσει τη λειτουργικότητα της πλατφόρμας, περιορίστηκε στην παροχή οριακών παρατάσεων (δύο ημερών αρχικά και μόλις μίας επιπλέον ημέρας στη συνέχεια), ΜΟΝΟ για τον Κοινωνικό Τουρισμό, χωρίς να ληφθούν υπόψη οι υπόλοιπες υποχρεώσεις των πολιτών και των επιχειρήσεων που επίσης επηρεάστηκαν.
Η απουσία μίας ελάχιστης έμπρακτης συγγνώμης ή μίας ορθής οργάνωσης των προθεσμιών εντείνει την αίσθηση αδιαφορίας και προχειρότητας, μετατρέποντας την ηλεκτρονική εξυπηρέτηση σε καθημερινό «Σισύφειο» μαρτύριο για τους χρήστες.
Υπενθυμίζεται ότι, σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, το πρόγραμμα Κοινωνικού Τουρισμού αποσκοπεί στην «πνευματική, πολιτιστική και κοινωνική ανάπτυξη του εργατικού δυναμικού και των οικογενειών του μέσω της παροχής ποιοτικών υπηρεσιών».
Δυστυχώς, η ίδια η Διοίκηση της Δ.ΥΠ.Α. αποτυγχάνει να προσφέρει τις αντίστοιχες ποιοτικές υπηρεσίες, θέτοντας εμπόδια στους πολίτες που καλείται να εξυπηρετεί.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.