Κοινή εκπαιδευτική δράση των ΕΠΑΛ Αγριάς και Π.ΕΠΑ.Λ. Βελεστίνου

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ένα μάθημα γεμάτο χρώματα και εικόνες από τους θρύλους, τις παραδόσεις και την τοπική ιστορία της Σκοπέλου είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν οι μαθητές της Α΄ Λυκείου του ΕΠΑΛ Αγριάς –«Βαγγέλης Παπαθανασίου» και του Π.ΕΠΑ.Λ. Βελεστίνου την Τετάρτη, 19 Νοεμβρίου. Η κοινή δράση πραγματοποιήθηκε ύστερα από την πρόσκληση της φιλολόγου, κ. Πρίντζου Αρετής, η οποία αρχικά επισκέφθηκε την έκθεση της λαϊκής ζωγράφου κ. Βιολέττας Σοφικίτου, που φιλοξενείται από τις Δομές Πολιτισμού του Δήμου Ρήγα Φεραίου εδώ και ένα μήνα, και ακολούθως έκανε την πρόταση στο πλαίσιο της συνεργασίας των σχολείων. Τους μαθητές συνόδεψαν οι Διευθυντές των δύο σχολείων, κ. Βάσσα Παρασκευά και κ. Βάιος Λιαπόπουλος, καθώς και οι εκπαιδευτικοί: κ.Αγοράτσιου Άννα, κ. Πλιάκα Στέλλα, κ.Πρίντζου Αρετή, κ.Ξυνού Μαρίνα, κ.Στέλλα Φιλίππου και κ. Σατάση Όλγα. Αρχικά έγινε γνωριμία με το ζωγραφικό έργο της Βιολέττας Σοφικίτου από την κ. Παρασκευά και την επιμελήτρια της Έκθεσης, Διευθύντρια των Δομών Πολιτισμού του Δήμου Ρήγα Φεραίου,κ. Βασιλική Τράκη και στη συνέχεια οι μαθητές/τριες περιηγήθηκαν στον χώρο. Η δράση εντάσσεται στο πλαίσιο του μαθήματος των Νέων Ελληνικών της Α΄ Λυκείου. Συγκεκριμένα οι μαθητές/τριες, αφού διδάχτηκαν από την κ. Αγοράτσιου στο σχολείο το διήγημα « Το μοιρολόι της φώκιας» του Αλ. Παπαδιαμάντη, συνέδεσαν το κείμενο του Παπαδιαμάντη με το αντίστοιχο έργο της ζωγράφου και απάντησαν σε σχετικές ερωτήσεις. Η κ. Πρίντζου παρέθεσε κείμενα του Αλ. Παπαδιαμάντη από τα Πασχαλινά και Χριστουγεννιάτικα διηγήματά του στα οποία έκανε επισημάνσεις και παρουσίασε τον βίο του. «Ευχαριστούμε τις εκπαιδευτικούς για την πρωτοβουλία, καθώς και την κ. Τράκη για την απλόχερη φιλοξενία» αναφέρεται σε ανακοίνωση του σχολείου.

 

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.