Ο Σύλλογος Αρχιτεκτόνων Μαγνησίας υποδέχεται επίσημα το 2018 κόβοντας την πίτα του στις 15 Φεβρουαρίου σε συνδιοργάνωση με το Σύλλογο Αγρονόμων Τοπογράφων Μαγνησίας.
Το τριήμερο του καρναβαλιού πλησιάζει και βρίσκει τους μηχανικούς το βράδυ της Πέμπτης στο Au bord de L’eau (Σκενδεράνη 21).
Η είσοδος είναι ελεύθερη, και από τις 20.30 προσφέρεται μία βραδιά με εκπλήξεις.
Επίσημοι χορηγοί: το ΚΕΚ Ροή (Πολυμέρη 78), το Κατάστημα Οπτικών Δημητριάδη (Ιωλκού 6), το Αρωματοπωλείο Ροδοσταλίς (Τοπάλη 63 β) και το Κτηνιατρικό Κέντρο Χριστόπουλου-Σταμόπουλου (Πολυμέρη 92).
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































