Το βράδυ του Σαββάτου 12 Οκτωβρίου η Λέσχη Ειδικών Δυνάμεων διοργάνωσε και φέτος το καθιερωμένο πλέον πάρτυ των εθελοντών και εθελοντριών της, στις εγκαταστάσεις της στον Άναυρο. Παρευρέθησαν περίπου εκατό εθελοντές & εθελόντριες, ενώ η ψησταριά με τα αναμμένα κάρβουνα δημιούργησε ένα ξεχωριστό περιβάλλον , ψήθηκαν σουβλάκια, λουκάνικα, μπιφτέκια που τα συμπλήρωναν τυροπιτάκια ,πίτσες ,τυριά με τα αντίστοιχα αναψυκτικά ,μπύρες και κρασιά όλα προσφορές.
Η μουσική και ο χορός ήρθαν αυθόρμητα να δέσει τέλεια αυτή την εκδήλωση ,την οποία τίμησαν με την παρουσία τους, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, «οι Βουλευτές Μαγνησίας κ.κ. Μακρή Ζέττα , Λιούπης Αθανάσιος και Μεϊκόπουλος Αλέξανδρος, ο Χρήστος Μπουκώρος (μέλος της Λέσχης) τηλεφώνησε και ευχήθηκε για επιτυχίες της Λέσχης ,δεν μπόρεσε να παρευρεθεί λόγω προβλήματος , εκπρόσωπος Περιφερειάρχη κ. Αγοραστού ο περιφερειακός σύμβουλος Κίτσιος Γεώργιος ,εκπρόσωποι του Δημάρχου Βόλου οι Αντιπρόεδροι ΔΟΕΠΑΠ-ΔΗΠΕΘΕ Νάσιος Απόστολος & ΚΕΠΚΑ-ΔΙΕΚ Ζαρκάδας Απόστολος. Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, ο εκπρόσωπος στο Βόλο του Παγκοσμίου Οργανισμού κατά του καρκίνου του Προστάτη & της Ψυχικής Υγείας των Ανδρών κ. Κογκέλης Δημήτριος επέδωσε ευχαριστήρια πλακέτα στον Πρόεδρο της Λέσχης Ηλία Παλαιοδημόπουλο για την συνδρομή της Λέσχης με Εθελοντές στην ΜΟΤΟ πορεία που γίνεται κάθε χρόνο σε όλες τις πόλεις του Κόσμου την τελευταία Κυριακή του Σεπτεμβρίου. Ευχαριστούμε όλους και όλες που παρευρέθησαν στην γιορτή των ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ & ΕΘΕΛΟΝΤΡΙΩΝ μας , Κυρίως όμως τα πρόσωπα ,τα καταστήματα και τις Βιοτεχνίες που στήριξαν την εκδήλωσή μας και πάντα μας στηρίζουν».
Με επιτυχία και όμορφες στιγμές το πάρτι εθελοντών της Λέσχης Ειδικών Δυνάμεων
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































