Οδεύει για την Ιατρική Θεσσαλονίκης με 19485 μόρια ο Χρήστος Μπατζιάκας του ΓΕΛ Βελεστίνου

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Κατάφερε να συγκεντρώσει 19485 μόρια στις πανελλαδικές εξετάσεις ο Χρήστος Μπατζιάκας και να τερματίσει πρώτος στο ΓΕΛ Βελεστίνου, αλλά και να είναι μέσα στους κορυφαίους του νομού.
Συγκροτημένος και χαρούμενος ο Χρήστος κατάφερε να διακριθεί με κόπο και συστηματικό διάβασμα όλα τα χρόνια του Λυκείου. «Είχα καλό πρόγραμμα, τα θέματα ήταν βατά και όχι πολύ δύσκολα και πίστευα ότι έχω γράψει καλά», επεσήμανε χαρακτηριστικά. Ο ίδιος ανέφερε ότι έκανε θυσίες όλο αυτό το διάστημα, δεν στερήθηκε όμως πολλά. Στόχος του η Ιατρική Θεσσαλονίκης.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.