Ολιγομελή τμήματα και μέτρα προστασίας ζητά η ΕΛΜΕ στα σχολεία της Μαγνησίας

Ο αριθμός των αναπληρωτών που κλήθηκε από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ανταποκρίθηκε

Τα ολιγομελή τμήματα, τα μέτρα ατομικής προστασίας κατά του κορωνοϊού και το απαραίτητο προσωπικό, είναι οι προϋποθέσεις που θέτουν οι εκπαιδευτικοί για την έναρξη των σχολείων.
Ο εκπαιδευτικός κόσμος ανησυχεί πάρα πολύ για το άνοιγμα των σχολείων και ζητά να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφάλεια των μαθητών και των εκπαιδευτικών, ανέφερε στο Ράδιο ΕΝΑ και τον Ηλία Κουτσερή, η πρόεδρος της ΕΛΜΕ Μαγνησίας Μαρία Γιαννουλή.
Την Τρίτη, η ΕΛΜΕ έκανε παράσταση διαμαρτυρίας στον διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας, με αιτήματα στη νέα σχολική χρονιά να είναι μειωμένα τα τμήματα ως προς τον αριθμό των μαθητών, να υπάρχει το απαραίτητο εκπαιδευτικό προσωπικό, προσλήψεις επιπλέον μόνιμου προσωπικού καθαριότητας και να χορηγηθεί ο αναγκαίος αριθμός μασκών, που αποτελούν και θέσεις της ΟΛΜΕ, ώστε τα σχολεία να μπορέσουν να λειτουργήσουν απρόσκοπτα.

Σε ετοιμότητα οι εκπαιδευτικοί

Η κα Γιαννουλή τόνισε ότι οι εκπαιδευτικοί βρίσκονται σε ετοιμότητα για να φέρουν σε πέρας το λειτούργημά τους, ενώ πρόσθεσε ότι η φετινή σχολική χρονιά θα είναι ιδιαίτερη, γι’ αυτό και πρέπει να προσαρμοστούμε όλοι σε αυτή την ιδιαιτερότητα. Η πρόεδρος της ΕΛΜΕ, ανέφερε ότι η χρήση της μάσκας στους μαθητές θα ξεκινήσει από το σπίτι, που οι γονείς πρέπει να πείσουν τα παιδιά τους ότι είναι ιδιαίτερα σημαντικό να φορούν τη μάσκα, ενώ στο σχολείο οι εκπαιδευτικοί και οι γιατροί που ανέφερε το υπουργείο ότι θα περάσουν από τα σχολεία, θα δώσουν τις κατάλληλες οδηγίες για την προστασία της υγείας τους.
Τέλος, η Μαρία Γιαννουλή ανέφερε ότι ο αριθμός των αναπληρωτών που κλήθηκε από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ανταποκρίθηκε και όταν ξεκινήσουν τα σχολεία, θα έχουν το απαραίτητο εκπαιδευτικό προσωπικό, ακόμη και στα σχολεία των νησιών.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.