Περιπέτεια για τέσσερα νεαρά άτομα με… εκδρομή στην Άνω Κερασιά !

Φωτό αρχείου
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Διαφορετική τροπή, αλλά ευτυχώς με αίσιο τέλος, είχε μια εκδρομή για τέσσερα νεαρά άτομα στην Άνω Κερασιά. Πιο συγκεκριμένα, η Πυροσβεστική απεγκλώβισε από τα αυτοκίνητά τους τέσσερα νεαρά άτομα, δύο αγόρια και δύο κορίτσια, που εγκλωβίστηκαν τα οχήματά τους, στο δασικό οδικό δίκτυο της Άνω Κερασιάς εξαιτίας της λάσπης. Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έγιναν γνωστές, η πορεία από Άνω κερασιά προς Ομβριό εξελίχθηκε σε … περιπέτεια, με τους νεαρούς να καλούν τελικά την Πυροσβεστική στις 12.30 περίπου τα μεσάνυχτα. Πυροσβεστικό όχημα έφτασε στην περιοχή και απομάκρυνε απ΄το σημείο τα παιδιά, οδηγώντας τους σε ασφαλές σημείο, με την “επιχείρηση” να ολοκληρώνεται στις 6.30 περίπου σήμερα τα ξημερώματα. Στην αίσια έκβαση του συμβάντος συνέβαλαν το ΑΤ Βελεστίνου η Πολιτική Προστασία του Δήμου Ρήγα Φεραίου

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.