«Ενωμένοι με απόλυτο συντονισμό κράτους, Αυτοδιοίκησης και κοινωνίας θα αντιμετωπίσουμε το δεύτερο κύμα του κορωνοϊού», τόνισε στα μέλη της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων (ΠΕΔ) Θεσσαλίας ο υπουργός Εσωτερικών κ. Τάκης Θεοδωρικάκος, στην παρέμβασή του στο προσυνέδριο της Κεντρικής Ένωσης Δήμων Ελλάδος (ΚΕΔΕ).
Σύμφωνα με το larissanet.gr, σε εφαρμογή του Προγράμματος «Αντώνης Τρίτσης», ο υπουργός Εσωτερικών ανακοίνωσε την υπογραφή έργων, 19 εκατ. ευρώ, σε δέκα Δήμους της Θεσσαλίας, μεταξύ αυτών και στη Μαγνησία.
Ο κ. Θεοδωρικάκος επισήμανε ότι «η Τοπική Αυτοδιοίκηση μπορεί να αποτελέσει και πάλι έναν ισχυρό πυλώνα στο να σταθεί όρθια η ελληνική κοινωνία, με συνοχή, με ενότητα, με αλληλεγγύη και να αντιμετωπίσει μια από τις πιο δύσκολες καταστάσεις που έχει περάσει τα μεταπολιτευτικά χρόνια η χώρα μας».
Ο υπουργός Εσωτερικών κ. Τάκης Θεοδωρικάκος ανακοίνωσε, συγκεκριμένα, ότι υπέγραψε τις Αποφάσεις Ένταξης 11 έργων στο Πρόγραμμα «Αντώνης Τρίτσης», συνολικού ποσού χρηματοδότησης 19.147.389,37 €.
Τα έργα που αφορούν στη Μαγνησία, είναι τα εξής:
Αντικατάσταση εξωτερικού δικτύου ύδρευσης Τ.Κ. Ανάβρας Δήμου Αλμυρού – Αντικατάσταση αγωγών αμιαντοτσιμένου σε τμήματα του δικτύου ύδρευσης της πόλης του Αλμυρού, 3.000.000 €
Με την αντικατάσταση του εξωτερικού δικτύου ύδρευσης Τ.Κ. Ανάβρας, θα εξασφαλισθεί η επίλυση, χρόνιων προβλημάτων, όπως αυτά της επάρκειας, των συχνών βλαβών, της παλαιότητας του δικτύου, της άμεσης αποκατάστασης των βλαβών, της εξοικονόμησης πόρων. Επίσης, με την αντικατάσταση των αγωγών του εσωτερικού δικτύου ύδρευσης Αλμυρού, θα εξασφαλισθεί η ορθολογική και βιώσιμη διαχείρισή τους καθώς οι αμιαντοτσιμεντοσωλήνες δεν ανταποκρίνονται επαρκώς στις σημερινές και μελλοντικές ανάγκες ύδρευσης της πόλης.
«Ανέγερση 5ου Νηπιαγωγείου Δ. Αλμυρού», 1.001.745,00 €
Ο σκοπός της κατασκευής του 5ου Νηπιαγωγείου του Δήμου Αλμυρού είναι η δημιουργία χώρου, βάσει διεθνών προδιαγραφών (κτίριο και αύλειος χώρος) κατάλληλου για την ψυχοκοινωνική ανάπτυξη και την εκπαίδευση των παιδιών. Το έργο θα συμβάλει στην εξασφάλιση επαρκών και κατάλληλων ιδιόκτητων χώρων και συνθηκών ασφαλούς παραμονής των χρηστών των αντίστοιχων σχολικών μονάδων για την αντιμετώπιση του προβλήματος ποιοτικών και ποσοστικών ελλείψεων σε σχολικά κτίρια κατά τη διάρκεια της προσχολικής εκπαίδευσης και υποχρεωτικής εκπαίδευσης.
«Έργα αντιπλημμυρικής προστασίας Δήμου Ρήγα Φεραίου», 2.480.000 €
Το έργο αφορά στην κατασκευή εσωτερικών δικτύων αποχέτευσης ομβρίων στο Τοπικό Διαμέρισμα Ριζομύλου, της Δ.Ε. Κάρλας, του Δήμου Ρήγα Φεραίου Μαγνησίας με σκοπό την αντιπλημμυρική προστασία του οικισμού και την αντιμετώπιση των άμεσων προβλημάτων κατακλύσεων από όμβρια νερά σε αρκετούς δρόμους του οικισμού. Η περιοχή μελέτης (Τ.Κ. Ριζομύλου & Τ.Κ. Καναλίων) σήμερα αντιμετωπίζει σημαντικά προβλήματα στην αποστράγγιση των υδάτων και την αποχέτευση των πλημμυρικών παροχών λόγω των μικρών κλίσεων του εδάφους (Τ.Κ. Ριζομύλου) και την έλλειψη επαρκών φυσικών αποδεκτών εντός του οικισμού (Τ.Κ. Καναλίων).
Έργα ύδρευσης στο Δήμο Ζαγοράς – Μουρεσίου, 2.101.613,27 €
Με τα έργα αναβάθμισης δικτύων ύδρευσης και την κατασκευή δεξαμενής θα επιλυθεί ένα χρονίζων πρόβλημα στο Δήμο Ζαγοράς Μουρεσίου, καθώς ένα μεγάλο μέρος του πληθυσμού παρέμενε χωρίς νερό τους καλοκαιρινούς μήνες με όλες τις αρνητικές συνέπειες που αυτό συνεπάγετο, την στιγμή που σημαντικές ποσότητες πόσιμου ύδατος καταλήγουν σε λεκάνες απορροής και από εκεί στη θάλασσα.
Σύνδεση οικισμού Λεφοκάστρου με οικισμό Καλάμου Δ.Ε. Αργαλαστής, 760.500,00 €
Αντικείμενο του έργου είναι η αναβάθμιση μέσω ασφαλτόστρωσης υφιστάμενης αγροτικής οδού στους οικισμούς Λεφόκαστρου και Καλάμου του Δήμου Νοτίου Πηλίου. Το έργο θα συμβάλει στη βελτίωση πρόσβασης στις γεωργικές εκμεταλλεύσεις που είναι εκατέρωθεν της αγροτικής οδού.
Προσθήκη κατ’ επέκταση και καθ’ ύψος στο 27ο Δημοτικό σχολείο, Δήμου Βόλου, 1.880.000 €
Με το έργο, οι χώροι του 27ου Δημοτικού σχολείου αναβαθμίζονται, οι αίθουσες διδασκαλίας αυξάνονται, δημιουργούνται χώροι πολλαπλών δραστηριοτήτων και βοηθητικοί χώροι. Εξασφαλίζεται η προσβασιμότητα των ΑμεΑ και των ατόμων με άλλα κινητικά προβλήματα. Το σχολικό περιβάλλον καθίσταται ελκυστικότερο, ασφαλέστερο και φιλόξενο, ενώ μαθητές και εκπαιδευτικοί ωφελούνται πολλαπλώς, καθώς εξασφαλίζεται ένα ποιοτικό περιβάλλον μάθησης και κοινωνικής αλληλεπίδρασης, προσαρμοσμένο στις απαιτήσεις της εκπαιδευτικής διαδικασίας και συμβάλλει στην αποτροπή της μαθητικής διαρροής.
































