Αίθριος θα παραμείνει ο καιρός, ενώ από αύριο η θερμοκρασία θα αρχίσει να ανεβαίνει σε κανονικά για την εποχή επίπεδα. Μετά την προσωρινή διαταραχή της Πέμπτης, όπου για λίγο η κατάσταση θύμισε φθινόπωρο, καθώς ο υδράργυρος έπεσε κάτω από τους 25 βαθμούς Κελσίου πράγμα μη συνηθισμένο για τέτοια εποχή, η ζέστη αρχίζει να κάνει και πάλι την εμφάνισή της.
Συγκεκριμένα σύμφωνα με την πρόγνωση του σταθμού Αλέξανδρος Τακούδης, για αύριο Σάββατο στη Μαγνησία θα έχουμε αίθριο καιρό, με τους ανέμους να πνέουν από ανατολικές διευθύνσεις, πνέοντας με ασθενή ένταση έως 3 μποφόρ. Η θερμοκρασία δεν θα ξεπεράσει τους 32 βαθμούς Κελσίου.
Την Κυριακή ο υδράργυρος θα ανέβει λίγο και στον Βόλο η θερμοκρασία να κυμανθεί από 25 °C έως 33.0°C.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































