“Έκρηξη” με 124 νέα κρούσματα στα Γυμνάσια και τα Λύκεια της Μαγνησίας

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Ενώ σήμερα επέστρεψαν στις σχολικές αίθουσες επτά καθηγητές

“Έκρηξη” καταγράφηκε σήμερα στα κρούσματα κορωνοϊού στα Γυμνάσια και τα Λύκεια της Μαγνησίας. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Μαγνησίας σήμερα δηλώθηκαν από τα σχολεία 114 νέα κρούσματα κορωνοϊού σε μαθητές και δέκα σε εκπαιδευτικούς, που αποτελεί ένα πολύ υψηλό αριθμό και έναν από τους υψηλότερους από την έναρξη των μαθημάτων μετά τις γιορτές.

Παράλληλα σήμερα επέστρεψαν στα καθήκοντά τους επτά εκπαιδευτικοί, οι οποίοι νόσησαν το προηγούμενο χρονικό διάστημα.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.