Σε «κίτρινο συναγερμό» η Μαγνησία

φωτογραφία αρχείου
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Για αυξημένο κίνδυνο πυρκαγιών

Σε καθεστώς αυξημένης επιφυλακής («κίτρινος συναγερμός») τίθενται η ηπειρωτική και η νησιωτική Μαγνησία, λόγω του αυξημένου κινδύνου εκδήλωσης πυρκαγιών, σύμφωνα με τις αρμόδιες αρχές.

Σε σχετική ανακοίνωση της Αυτοτελούς Διεύθυνσης Πολιτικής Προστασίας, τονίζεται η ανάγκη οι πολίτες να παραμείνουν ιδιαίτερα προσεκτικοί και να αποφεύγουν κάθε δραστηριότητα στην ύπαιθρο που ενδέχεται να προκαλέσει πυρκαγιά από αμέλεια. Παράλληλα, υπενθυμίζεται ότι κατά τη διάρκεια της αντιπυρικής περιόδου απαγορεύεται αυστηρά η καύση αγρών.

Την ίδια ώρα, το Κεντρικό Λιμεναρχείο Βόλου, με έκτακτη ανακοίνωσή του, προειδοποιεί για την εκδήλωση ισχυρών ανέμων στην περιοχή, οι οποίοι αναμένεται να φτάσουν τα 7 έως και 8 μποφόρ κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Οι αρχές καλούν τους πολίτες και τους επαγγελματίες να επιδείξουν αυξημένη προσοχή, καθώς οι συνθήκες ευνοούν την ταχεία εξάπλωση πυρκαγιών.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.