Η Διοίκηση του Σωματείου Ξενοδοχοϋπαλλήλων Ν. Μαγνησίας αποφάσισε, όπως κάνει γνωστό σε ανακοίνωσή της, την συμμετοχή της στην 4ωρη στάση εργασίας που κήρυξε η Ομοσπονδία για την Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου από τις 12:00 μέχρι τις 16:00, για την ακατανόητη καθυστέρηση στην διαδικασία κήρυξης της Σ.Σ.Ε. ξενοδοχοϋπαλλήλων ως γενικώς υποχρεωτική και για την άρνηση της κυβέρνησης να στηρίξει τους εποχιακά εργαζόμενους με την επαναφορά του ταμείου ανεργίας στα προ μνημονίου επίπεδα.
Για τους λόγους αυτούς το Σωματείο καλεί τα μέλη του να συμμετέχουν στην 4ωρη στάση εργασίας αλλά και στην συγκέντρωση που θα πραγματοποιηθεί στο Εργατοϋπαλληλικό Κέντρο Βόλου με την πραγματοποίηση Γενικής Συνέλευσης στις 18:00 της ίδιας ημέρας.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































