Συνελήφθη 36χρονος στο Βόλο- Τον «έκαψε» η μουσική

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Ένας 36χονος, συνελήφθη χθες βράδυ στον Βόλο για μουσική εκτός ωραρίου. Συγκεκριμένα, τις βραδινές ώρες της Πέμπτης 20/10/2022, στον Βόλο, από αστυνομικούς του Α.Τ. Βόλου συνελήφθη ημεδαπός 36 ετών, να λειτουργεί ως υπεύθυνος κατάστημα υγειονομικού ενδιαφέροντος (μπυραρία), ιδιοκτησίας τoυ και να κάνει χρήση ζωντανής μουσικής με ενισχυτή και ηχεία, με ορχήστρα αποτελούμενη από δύο άτομα, στον εξωτερικό χώρο του καταστήματός του αντί του εσωτερικού χώρου σύμφωνα με την άδεια γνωστοποίησης καταστήματος, στερούμενος άδειας παράτασης χρήσης μουσικών οργάνων μετά την 22:00 ώρα από την αρμόδια Δημοτική Αρχή.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.