Τα διεθνή ΜΜΕ προβάλλουν την Αλόννησο!

«Δημιουργούμε νέα θεματικά τουριστικά προϊόντα που προσελκύουν το ενδιαφέρον», δήλωσε ο Δήμαρχος Π. Βαφίνης

Τις διαφορετικές πτυχές της Αλοννήσου προβάλλουν τα διεθνή ΜΜΕ το τελευταίο διάστημα. Συγκεκριμένα, η Αλόννησος είναι η «βασίλισσα του δικού της, ακατοίκητου αρχιπελάγους που σαγηνεύει τον ταξιδιώτη με τη δασώδη βλάστηση και την πηγαία ηρεμία της», σύμφωνα με τη νέα λίστα του NationalGeographic με τα 25 καλύτερα Ελληνικά νησιά για το 2023. https://www.nationalgeographic.co.uk/travel/2023/03/the-25-best-greek-islands-to-visit-in-2023. Σε συνεργασία του Γραφείου ΕΟΤ Μ. Βρετανίας με τον Δήμο, το τελευταίο τεύχος του δημοφιλούς Βρετανικού ταξιδιωτικού περιοδικού CondeNastTraveller αναφέρει πως η Αλόννησος είναι ένας τόπος ευλογημένος με ειδυλλιακά φυσικά τοπία, το εντυπωσιακό θαλάσσιο πάρκο της και ένα μεγάλο εύρος επιλογών για τους φίλους του περιπατητικού και καταδυτικού τουρισμού. Παράλληλα, το NationalGeographic της Ιταλίας εκθειάζει στο νέο εκτενές αφιέρωμα του το πρώτο υποβρύχιο μουσείο της Ελλάδας το οποίο αποκαλύπτει τα αρχαία μυστικά του Αιγαίου.Την ίδια περίοδο, η Αλόννησος προτάθηκε από τον καθιερωμένο Αμερικανικό ταξιδιωτικό ιστότοπο Suitcase ως έναν από τους 12 προορισμούς της Ελλάδας που προσφέρουν αυθεντικές ταξιδιωτικές αποδράσεις μακριά από τα ραντάρ του μαζικού τουρισμού. «Δημιουργούμε νέα θεματικά τουριστικά προϊόντα που προσελκύουν το ενδιαφέρον του διεθνούς ταξιδιωτικού κοινού. Ταυτόχρονα βελτιώνουμε την καθημερινότητα των κατοίκων και των επισκεπτών μας με μικρά και μεγάλα έργα που δημιουργούν συνθήκες βιωσιμότητας και ανάπτυξης, με επίκεντρο τον άνθρωπο και το περιβάλλον.Ως αποτέλεσμα, η αναγνωρισιμότητα αυξάνεται και η επισκεψιμότητα στο νησί έχει ξεκινήσει νωρίτερα με την προοπτική να επεκταθεί μέχρι και τις αρχές Οκτωβρίου», δήλωσε ο Δήμαρχος Αλοννήσου Πέτρος Βαφίνης.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.