Τρεις Έλληνες και ένας αλλοδαπός συνελήφθησαν διότι οδηγούσαν αυτοκίνητο και δίκυκλα χωρίς δίπλωμα, από υπηρεσίες της Διεύθυνσης Αστυνομίας Μαγνησίας.
Αστυνομικοί του Α.Τ. Βορείου Πηλίου συνέλαβαν έναν 18χρονο Έλληνα και έναν 38χρονο Αλβανό, διότι οδηγούσε δίκυκλο χωρίς άδεια ικανότητας οδήγησης.
Από αστυνομικούς της Ομάδας Ελέγχου Πρόληψης Τροχαίων Ατυχημάτων (ΟΕΠΤΑ) της Τροχαίας Βόλου, συνελήφθησαν ένας 25χρονος, για οδήγηση αυτοκινήτου και ένας 18χρονος για οδήγηση δικύκλου, χωρίς δίπλωμα.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.






























