Το ωράριο λειτουργίας των φαρμακείων στη Μαγνησία τη Μ. Εβδομάδα

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Το ωράριο λειτουργίας των φαρμακείων για την Μεγάλη Εβδομάδα αυτό θα είναι ως εξής:
Μεγάλη Τρίτη 08:00-14:00 & 17:30-20:30
Μεγάλη Τετάρτη 08:00-14:30- ΚΛΕΙΣΤΑ ΤΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ
Μεγάλη Πέμπτη 08:00-14:00 & 17:30-20:30
Μεγάλη Παρασκευή κλειστά, (επειδή μετά από παρέμβαση του Πανελλήνιου Φαρμακευτικού Συλλόγου καθιερώθηκε η Μεγάλη Παρασκευή ως καθολική αργία για τα φαρμακεία).
Επειδή μεταφέρθηκε ο εορτασμός της Πρωτομαγιάς για την τρίτη ημέρα του Πάσχα, όλα τα φαρμακεία εκτός από τα εφημερεύοντα είναι υποχρεωτικά κλειστά στις 04 Μαΐου 2021.
Κατά συνέπεια τα φαρμακεία του Νομού Μαγνησίας, εκτός από τα εφημερεύοντα θα επαναλειτουργήσουν κανονικά από την Τετάρτη 05 Μαΐου 2021.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.