Στο πλευρό των πλημμυροπαθών της Μαγνησίας βρέθηκε το Σωματείο Εθελοντών ο “Τοίχος της Καλοσύνης Δράμας” ολοκληρώνοντας στις 20 Σεπτεμβρίου μια ακόμα έκτακτη δράση με στόχο την παροχή βοήθειας μετά από το καταστροφικό κύμα κακοκαιρίας «Daniel».
Το Σωματείο Εθελοντών του «Τοίχου της Καλοσύνης Δράμας» βρέθηκε για άλλη μια φορά στην πρώτη γραμμή και σε στενή συνεργασία με εθελοντές του και κατοίκους της περιοχής για την καταγραφή των πραγματικών αναγκών προχώρησε στη συλλογή ανθρωπιστικής βοήθειας για τους πλημμυροπαθείς. Ενδεικτικά αναφέρει ότι, χάρη στην πρωτοφανή και συγκινητική, ανταπόκριση του κόσμου από διάφορες περιοχές της Ελλάδας και του εξωτερικού, συγκεντρώθηκαν κι αποστάλθηκαν κούτες με είδη πρώτης ανάγκης και τρόφιμα μακράς διάρκειας, τα οποία σε συνεργασία με το Γυμναστικό Σύλλογο Νίκη Βόλου διανεμήθηκαν στο Ορφανοτροφείο και στο Γηροκομείο Βόλου, καθώς και όπου υπήρχε εξακριβωμένα πραγματική ανάγκη.































