Εγγυητική επιστολή για την έναρξη κατασκευής της νέας λιγνιτικής μονάδας «Πτολεμαΐδα V» κατέθεσε σήμερα, Πέμπτη 17 Σεπτεμβρίου 2015, η ανάδοχος εταιρεία, όπως ανακοίνωσε η ΔΕΗ.
Η επιχείρηση σημειώνει στην ανακοίνωσή της πως μετά τη θετική αυτή εξέλιξη και αφού ολοκληρωθούν οι απαραίτητοι έλεγχοι και τυπικές διαδικασίες, ανοίγει ο δρόμος για την οργάνωση του εργοταξίου και την έναρξη των εργασιών στο αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.
Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.































