Διπλή «ένεση» στις πωλήσεις ηλεκτρικών – ηλεκτρονικών ειδών

Το χαρτί των προσφορών προς άγραν πελατών χρησιμοποίησαν και κατά τη φετινή πασχαλινή περίοδο οι αλυσίδες λιανικής ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών.
Αν πρόκειται για δείγμα του ισχυρού ανταγωνισμού που παρατηρείται στον κλάδο, όπως υποστηρίζουν τα στελέχη του χώρου, ή για αναγκαστική τακτική που θα συνεχιστεί και στο επόμενο διάστημα θα εξαρτηθεί από τις συνθήκες που θα επικρατήσουν στο οικονομικό περιβάλλον της χώρας.
Σύμφωνα πάντως με τις μέχρι τώρα εκτιμήσεις, η συγκεκριμένη αγορά στο τετράμηνο του 2015 που εμπεριέχει και την πασχαλινή περίοδο κινήθηκε ανοδικά σε πωλήσεις τεμαχίων, έστω και σε μονοψήφιο ποσοστό, αλλά πτωτικά όσον αφορά τον τζίρο, αποδεικνύοντας στην πράξη πως οι καταναλωτές ανταποκρίνονται στις προσφορές και στα φθηνότερα προϊόντα.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.