Καμπάνια για τους κινδύνους στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Στην ευαισθητοποίηση εμπόρων και καταναλωτών γύρω από τους κινδύνους που αντιμετωπίζει το ηλεκτρονικό εμπόριο εστιάζει η καμπάνια FeeLSAFE που διοργανώνουν από κοινού το υπουργείο Προστασίας του Πολίτη και η ΕΣΕΕ.

Η έναρξη της καμπάνιας θα δοθεί στη ΔΕΘ και θα επιτρέπει την ενημέρωση καταναλωτών και επιχειρηματιών για την ηλεκτρονική εφαρμογή FeeLSAFE.

Ο πρόεδρος της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας, Βασίλης Κορκίδης, κατά τη διάρκεια σχετικής συνέντευξης τύπου που έλαβε χώρα την Τετάρτη στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, ανέφερε πως η διασφάλιση ασφαλών ηλεκτρονικών συναλλαγών θα πρέπει να είναι βασική προτεραιότητα λόγω της επέκτασης των ηλεκτρονικών συναλλαγών και του ηλεκτρονικού εμπορίου και θα πρέπει να προχωρήσει άμεσα η συστηματική ενημέρωση επιχειρηματιών και καταναλωτών.

Ο πρόεδρος της ΕΣΕΕ επεσήμανε ακόμη ότι η Συνομοσπονδία θα αναλάβει δράση για επόμενες ενέργειες προς όφελος των μικρομεσαίων επιχειρήσεων με τη χρήση τεχνολογιών αναφορικά με SMEs clouding (υπολογιστικό νέφος).

Από την πλευρά του ο διευθυντής της Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, Μανώλης Σφακιανάκης, αναφέρθηκε στο τρίπτυχο της πάταξης του ηλεκτρονικού εγκλήματος: «Ασφαλέστερη συναλλαγή, εξάλειψη κινδύνου και πάταξη της φοροδιαφυγής».

Τέλος, διαβεβαίωσε για την επιχειρησιακή ετοιμότητα της διεύθυνσης για την αντιμετώπιση των οποιωνδήποτε απειλών.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.