Κρατήθηκε πάνω από τις 1.000 μονάδες το Χρηματιστήριο με απώλειες 1,97%

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Σε πτωτική τροχιά επανήλθε η χρηματιστηριακή αγορά στην τελευταία συνεδρίαση της εβδομάδας, μετά της Πέμπτης. Ενδοσυνεδριακά η αγορά έχασε το κρίσιμο ψυχολογικό επίπεδο των 1.000 μονάδων, αλλά τελικά κρατήθηκε στις 1.004,88 μονάδες με πτώση 1,97%.

Σε εβδομαδιαία βάση, ο βασικός χρηματιστηριακός δείκτης σημείωσε πτώση 4,27%, συμπληρώνοντας πέντε συνεχόμενες πτωτικές εβδομάδες, στη διάρκεια των οποίων ο έχει καταγράψει συνολικές απώλειες 16,06%.

Από τις αρχές Οκτωβρίου σημειώνει πτώση 5,34%, ενώ από τις αρχές του έτους καταγράφει πτώση 13,57%.

Η αξία των συναλλαγών ανήλθε στα 136,70 εκατ. ευρώ.

Ο δείκτης υψηλής κεφαλαιοποίησης σημείωσε πτώση σε ποσοστό 2,13%, ενώ ο δείκτης της μεσαίας κεφαλαιοποίησης υποχώρησε σε ποσοστό 1,61%.

Από τις μετοχές της υψηλής κεφαλαιοποίησης άνοδο σημείωσε μόνο η μετοχή της ΕΥΔΑΠ (+5,76%), ενώ τη μεγαλύτερη πτώση σημείωσαν οι μετοχές της Alpha Bank(-4,19%), της Motor Oil (-3,68%), του ΟΤΕ (-3,62%), της Ιντραλότ (-3,33%), της Folli Follie (-3,11%), της Eurobank Properties (-3,03%), της ΔΕΗ (-2,85%) και της Ελλάκτωρ (-2,85%).

Από τους επιμέρους δείκτες μικρή άνοδο κατέγραψαν μόνο οι δείκτες της Υγείας (+0,43%)και των Χημικών (+0,20%), ενώ τις μεγαλύτερες απώλειες παρουσίασαν οι δείκτες των Τηλεπικοινωνιών (-3,62%), του Εμπορίου (-3,10%), των Ταξιδιών (-2,46%) και των Τραπεζών (-2,25%).

Ανοδικά κινήθηκαν 40 μετοχές, 81 πτωτικά και 18 παρέμειναν σταθερές.

Τη μεγαλύτερη άνοδο σημείωσαν οι μετοχές: Minerva +21,67%, Spider +20,00%, ΚΡΕΚΑ +19,86%, Προοδευτική +11,11% και ΑΤΤΙ-ΚΑΤ +10,53%.

Τη μεγαλύτερη πτώση κατέγραψαν οι μετοχές: Γ.Ε. Δημητρίου -23,08%, ΑΕΓΕΚ -13,11%, SATO -12,00%, Σφακιανάκης -10,57% και Trastor -10,08%.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.