Αύξηση 4,4% στην αγορά Τεχνολογικών Καταναλωτικών Προϊόντων

Αύξηση της τάξης του 4,4% παρουσίασε στο γ΄ τρίμηνο του 2016, η αγορά τεχνολογικών καταναλωτικών προϊόντων, καθώς ο συνολικός τζίρος ανήλθε σε 470 εκατ. ευρώ.

Σύμφωνα με στοιχεία της έρευνας της GFK TEMAX, ο τομέας με την καλύτερη επίδοση ήταν αυτός των Τηλεπικοινωνιών (TC), ο οποίος ενισχύθηκε σημαντικά κατά 11,5%.

Πιο αναλυτικά, ο τομέας των ηλεκτρονικών καταναλωτικών αγαθών (CE) αυξήθηκε κατά 4,7%, σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2015, το οποίο επηρεάστηκε δυσμενώς από την επιβολή των κεφαλαιακών ελέγχων. Οι πωλήσεις των τηλεοράσεων διατήρησαν την αυξανόμενη τάση για δεύτερο συνεχόμενο τρίμηνο, χάρη και στη σημαντική μείωση της μέσης τιμής πώλησης.

Αύξηση κατά 4,6% παρατηρήθηκε και στον τομέα των Μεγάλων Οικιακών Συσκευών (MDA), με τις πωλήσεις πλυντηρίων να συμβάλλουν σημαντικά στη θετική τάση. Όσον αφορά τον τομέα των Μικρών Οικιακών Συσκευών (SDA), κατεγράφη αύξηση της τάξης του 7%.

Ο τομέας των Προϊόντων Πληροφορικής (IT) παρουσίασε πτώση κατά 7,9%, παρότι σημειώθηκε επιβράδυνση της πτωτικής πορείας των προηγούμενων τριμήνων, ενώ ο τομέας των Τηλεπικοινωνιών (TC), κατέγραψε αύξηση κατά 11,5%.

Όσον αφορά στα Είδη Εξοπλισμού Γραφείου & Αναλώσιμα (OE), η επίδραση του «back-to-school» σε συνδυασμό με τους κεφαλαιακούς ελέγχους την αντίστοιχη περίοδο του 2015, είχε ως αποτέλεσμα την ενίσχυση των πωλήσεων κατά 8,8%.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.