Η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε.απέσπασε την κορυφαία διάκριση Platinum, αλλά και 3Gold διακρίσεις στα UX|CX Awards 2025, τον θεσμό που αναδεικνύει τις κορυφαίες πρακτικές στον τομέα της εμπειρίας πελάτη και χρήστη στην Ελλάδα.
Το πολυβραβευμένο έργο MasVision της Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. αποτελεί μια καινοτόμο πρωτοβουλία που ενισχύει την αυτονομία και την προσβασιμότητα των ατόμων με οπτική αναπηρία κατά τις αγορές τους στα σούπερ μάρκετ Μασούτης, αξιοποιώντας προηγμένες τεχνολογίες και ανθρωποκεντρικό σχεδιασμό.Αξίζει να αναφερθεί ότι η Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. είναι η πρώτη αλυσίδα σούπερ μάρκετ πανελλαδικά, αλλά και σε παγκόσμιο επίπεδο, που σχεδίασε σούπερ μάρκετ ειδικά προσαρμοσμένο και φιλικό στις ανάγκες ατόμων με οπτική αναπηρία.
Οι κατηγορίες των UX|CX Awards 2025 στις οποίεςδιακρίθηκεη εταιρεία για το έργο MasVision, με τα αντίστοιχα βραβείαείναι:
- PLATINUMστηνενότηταUX/CX TRANSFORMATION & STRATEGY PER INDUSTRY
- GOLDστηνκατηγορίαBest in Retailστηνενότητα UX/CX TRANSFORMATION & STRATEGY PER INDUSTRY
- GOLDστηνκατηγορίαBest CX Initiative for Social Impact and Sustainabilityστηνενότητα CX INITIATIVES & PRACTICES IN CUSTOMER LIFECYCLEITOMER LIFEC
- GOLDστηνκατηγορίαBest Use of Innovative Solutions Powered by ΕΙΕΠστηνενότητα BEST USE OF DIGITAL CX SOLUTIONS & UX IMPLEMENTATIONS
Οι κορυφαίες διακρίσεις στα UX|CX Awards 2025 επιβεβαιώνουν τη στρατηγική δέσμευση της Διαμαντής Μασούτης Α.Ε. να επενδύει σε καινοτόμες λύσεις που βελτιώνουν την εμπειρία του καταναλωτή, προάγουν την κοινωνική υπευθυνότητα και ενισχύουν την προσβασιμότητα για όλους.
Περισσότερες πληροφορίες για το πρωτοποριακό έργο MasVision μπορείτε να βρείτε εδώ:ΜasVision.































