Η αλήθεια για τα προϊόντα και τη μείωση τιμών στα σούπερ μάρκετ

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Σε απάντηση των όσων αναφέρονται σχετικά με τη σύνθεση της πρωτοβουλίας μείωσης τιμών που αφορά σε 2.180 κωδικούς προϊόντων στα σούπερ μάρκετ, σε πρώτη φάση, είναι σημαντικό να υπογραμμιστεί ότι στην πρωτοβουλία εντάσσονται πρακτικά όλες οι βασικές κατηγορίες συσκευασμένων τροφίμων και βασικών καταναλωτικών προϊόντων.

Ενδεικτικά αναφέρεται ότι στις μειώσεις των τιμών προϊόντων περιλαμβάνονται 1.074 κωδικοί τροφίμων και 1.106 κωδικοί μη τροφίμων.

Συγκεκριμένα:

proionta supermarket

Στους 2.180 κωδικούς προφανώς υπάρχουν και πολλά προϊόντα οικιακής χρήσης ή μίας χρήσεως που επίσης παρουσιάζουν σημαντική αγοραστική κίνηση. Η συντριπτική ωστόσο πλειοψηφία των προϊόντων αφορά σε βασικά καταναλωτικά προϊόντα που είναι απολύτως απαραίτητα σε κάθε νοικοκυριό.

supersupersupersuper

 

Θα πρέπει επίσης να τονιστεί ότι κατά μέσο όρο αυτές οι μειώσεις σε βασικά προϊόντα διατροφής και διαβίωσης ενός μέσου νοικοκυριού με δύο παιδιά – με έσοδα 2.000 ευρώ, όπου σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ ξοδεύουν το 20% μηνιαίως για τρόφιμα (400 ευρώ) – είναι πάνω από 30 ευρώ στα μηνιαία έξοδα.

Μπορεί κάποιοι να το υποτιμούν αυτό, αλλά υπάρχουν πολίτες και νοικοκυριά για τους οποίους αυτό είναι σημαντική στήριξη. Και εμείς ενδιαφερόμαστε για όλους τους Έλληνες και ιδιαίτερα για εκείνους που έχουν πιο δύσκολη καθημερινότητα εξαιτίας χαμηλότερων εισοδημάτων.

Επισημαίνεται, τέλος, ότι αυτή η συμφωνημένη μείωση μεταξύ πολιτείας και σούπερ μάρκετ αποτελεί τη μεγαλύτερη οργανωμένη μείωση τιμών στη μεταπολίτευση, ακόμα και για εποχές που ο πληθωρισμός τροφίμων ήταν διψήφιος, ενώ τώρα είναι 1,4%.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.