Κατώτατος μισθός: Πόσο αυξάνεται από 1η Ιανουαρίου 2022

ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ

Αυξήσεις προβλέπονται στον κατώτατο μισθό με την έλευση του νέου έτους.

Με απόφαση του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη -σε συνέχεια της σύμφωνης γνώμης που διατύπωσε το Υπουργικό Συμβούλιο τον περασμένο Ιούλιο μετά από σχετική εισήγηση του αρμόδιου Υπουργού τότε- καθορίζεται, σύμφωνα με τη κείμενη νομοθεσία, ο νόμιμος κατώτατος μισθός και το νόμιμο κατώτατο ημερομίσθιο, για πλήρη απασχόληση, για τους υπαλλήλους και τους εργατοτεχνίτες όλης της χώρας, ως εξής:

α) Για τους υπαλλήλους ο κατώτατος μισθός αυξάνεται κατά 2% και ορίζεται στα 663 ευρώ από 650 προηγουμένως.

β) Για τους εργατοτεχνίτες το κατώτατο ημερομίσθιο αυξάνεται επίσης κατά 2% και ορίζεται στα 29,62 ευρώ από 29,04 ευρώ προηγουμένως

Η απόφαση τίθεται σε ισχύ από 1η Ιανουαρίου 2022.

Σε σχέση με τη διαδικασία της πρόσθετης αύξησης του νόμιμου κατώτατου μισθού και του νόμιμου κατώτατου ημερομισθίου το 2022, ισχύουν στο ακέραιο οι πρόσφατες δηλώσεις τόσο του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη όσο και του Υπουργού Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων Κωστή Χατζηδάκη.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.
Γίνετε μέλος στο κανάλι Magnesianews στο Messenger για όλες τις τελευταίες ειδήσεις.

Η εφημερίδα Μαγνησία και το magnesianews.gr είναι δίπλα στον Πολίτη.

Στείλε παράπονα, καταγγελίες ή ιδέες που αφορούν τη γειτονιά σου και τον τόπο μας.