Nielsen: Μικρή αύξηση του δείκτη καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα το β΄ τρίμηνο

Αύξηση κατά δύο μονάδες παρουσίασε ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στο 2ο τρίμηνο του 2019 στην Ελλάδα, παραμένοντας ωστόσο σημαντικά χαμηλότερος από τον ευρωπαϊκό δείκτη.

Ειδικότερα, όπως προκύπτει από την έρευνα «The Conference Conference Board® Global Consumer Confidence» που υλοποιείται σε συνεργασία με τη Nielsen (τελευταία μέτρηση τον Μάιο του 2019) ο δείκτης καταναλωτικής εμπιστοσύνης στην Ελλάδα ανήλθε στις 72 μονάδες το 2ο τρίμηνο του έτους.

Σύμφωνα με τη Nielsen επτά στους 10 Έλληνες (71%) πιστεύουν ότι η χώρα βρίσκεται σε οικονομική ύφεση, ενώ το 63% των ερωτηθέντων αμφιβάλλουν ότι η Ελλάδα θα καταφέρει να βγει από την οικονομική κρίση μέσα στους επόμενους 12 μήνες.

Μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών, η Ελλάδα καταλαμβάνει την έβδομη θέση αναφορικά με την εργασιακή ανασφάλεια.

Τρεις στους 10 Έλληνες ανησυχούν για την οικονομία (34%), ενώ ακολουθούν οι ανησυχίες για την εργασία (32%) και την προσωπική υγεία (22%). Δύο στους 10 Έλληνες ανησυχούν για τα χρέη/ οφειλές νοικοκυριού (20%).

Τέλος, επτά τους 10 Έλληνες προσπαθούν σε σταθερή βάση να περικόψουν τα έξοδα του νοικοκυριού τους (70%), κυρίως περιορίζοντας τα έξοδα για διασκέδαση εκτός σπιτιού, αλλά και τα έξοδα για ρουχισμό, αλλά και μέσω της αγοράς φθηνότερων ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων.

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.