Αυτά τα αυτοκίνητα θα φτιάχνανε στο Βόλο

Η startup ηλεκτρικών αυτοκινήτων E.Go, η εταιρεία που θα έφτιαχνε εργοστάσιο και στην Ελλάδα και πιο συγκεκριμένη με μεγάλη πιθανότητα στο Βόλο, κάτι που τελικά δεν καρποφόρησε, θα παρουσιάσει στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού δύο νέες εκδόσεις του μικρού ηλεκτρικού αυτοκινήτου πόλης.

Τα E.Go E.Wave X και E.Xpress θα κάνουν πρεμιέρα για το κοινό, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού.

Το E.Go E.Wave X βασίζεται φυσικά στο E.Go Life, στο οποίο έχουν προσαρτηθεί διάφορα εξαρτήματα που αλλάζουν το χαρακτήρα του μοντέλου και το κάνουν να φαίνεται crossover. Με τις μαύρες προεκτάσεις στους θόλους των τροχών, τα φαρδύτερα μαρσπιέ, τις ποδιές μπροστά και πίσω καθώς και με τη προσθήκη επιπλέον φωτιστικών σωμάτων στη μπροστινή μάσκα αλλά και τις μπάρες οροφής, το E.Go E.Wave X κάνει τη διαφορά.

Οι ζάντες με τη διάμετρο των 18 ιντσών, είναι νέας σχεδίασης και «γεμίζουν» οπτικά τους θόλους των τροχών. Σε ότι έχει να κάνει με τη μπαταρία και την απόδοση του κινητήρα του, το E.Go E.Wave X εμφανίζεται με 108 ίππους απόδοση (από 77,5) και η αυτονομία του φτάνει τα 24 χιλιόμετρα (από τα 171). Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρία προγράμματα οδήγησης, Eco, Comfort και Sport.

Η εταιρεία με έδρα στη Γερμανία, έχει επίσης επανασχεδιάσει πλήρως το ταμπλό του αυτοκινήτου, τοποθετώντας ως κυρίαρχο στοιχείο μια οθόνη 23 ιντσών που εμφανίζει όλες τις πληροφορίες που αφορούν στο όχημα και στην ψυχαγωγία. Η νέα έκδοση του μοντέλου διαθέτει Apple Carplay και Android Auto για τη σύνδεση του smartphone του χρήστη. Το υπόλοιπο ταμπλό έχει επίσης νέα εμφάνιση, με τους στρογγυλούς αεραγωγούς να είναι πλέον τοποθετημένοι πιο χαμηλά και το επανασχεδιασμένο τριάκτινο τιμόνι.

Με τιμή εκκίνησης τα 24.999 ευρώ, η έκδοση Χ είναι 2.000 ευρώ ακριβότερη από εκείνη του βασικού μοντέλου και οι πρώτες παραδόσεις του στους πελάτες, αναμένεται να γίνουν προς το τέλος του έτους. Πάνω στην έκδοση Χ, θα βασιστεί και η δεύτερη νέα έκδοση η E.Xpress, που θα απευθύνεται στους επαγγελματίες οι οποίοι ψάχνουν ένα οικονομικό μοντέλο για να εξυπηρετούν τους κοντινούς προορισμούς. Το κάθισμα για τους πίσω επιβάτες έχει καταργηθεί και η διαμόρφωση του χώρου είναι τέτοια που επιτρέπει την πλήρη εκμετάλλευσή του.

Πηγή: https://www.newsauto.gr/

Εγγραφείτε στην ομάδα Magnesianews στο Viber για να λαμβάνετε ενημερώσεις.
Ακολουθήστε τη ροή Magnesianews στο Google News και μείνετε σε επαφή με ότι συμβαίνει.